Senaste nytt!!

Björn med sin stora härliga familj har gästat oss! som ni ser fyller vår barnaskara hela kössoffan på pilgrimsvägen! Härligt!



Så ha det blivit en hel del skidåkning..för både Marcus och mig! vi har under den senatse tiden fått så fantastiskt mycket snö!!


molly och hennes kör- såmgsmilan har upptrett på torget under tävlingen Redbull crashed Ice. Dom sköng national sången! Det var stort!



Karin och Niklas har varit o hälsat på oss den senatse vackan, då ha det blivit mycket skidåkning och sena kvällar..;) Milton tyckte åxå att det var spännande att följa med den galna tävlngen, först ner på skridskor i en slalom backe!! helt livsfarligt!!



Och just nu för tillfället är vi väldigt sjuka här i huset.. Mini har haft hög feber i snart 5 dagar, igår fick även Milton feber och nu Marcus! Så nu är jag hemma från jobbet igen..och tar hand om mina sjuklingar! För några vecor sedan hade ju Marcus ryggskott..så illa att jag var tvungen att vara hemma då med! Magsjuka hade jag en sväng förra veckan, men som tur var det ingen annan som fick det!!
Men nog om sjukdomar..annars har vi det väldigt bra! Vi stortrivs i vårt nya hus! Hoppas alla är friska till helgen, för då åker jag till Sthlm på pingel helg!!! .) Ha det gott!

Mitlon har föresten tagit 2 steg utan sröd!! Får se om han kommer igen sen när han piggnat till efter alla feber..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0