November lov och annat!



Tjejerna har haft sitt riktiga höstlov från skola/förskola denhär veckan! Mollys bästa kompis Lova lekte med oss 2 dagar denhär veckan. Då såg vardagsrummet allt som oftast ut såhär..Tänk vad kul det är att bygga kojor!

Milton ha lärt sig att ställa sig upp! Så nu står han överallt och går längs med soffan och våra ben..

Och så gillar han att stå och "dansa" till musik..hoppa upp och ner! Såå himla glad! Nu sover han "bara" 2 gånger på dagen, fm och eftermiddag. Och så ha vi fått in ett ganska bra flyt på nätterna nu, tycker jag..han sover fram till halv 4. Och annat nytt på Milton fronten..jo, jag ha betsämt mig för att sluta amma! Jag ha ju den senaste tiden bara ammat honom på natten 1 gång typ runt 4. men nu känns det som om han inte längre blir mätt.
Det känns jätte svårt att sluta amma! Det känns så defintivt! Nu kommer jag aldrig mera att göra det..nånsinn! Det här var sista gången!
Jag vet att jag förstorar upp det men det känns liksom lite sorgligt! Varför går tiden så fort?! Tänk jag ha ju trots allt ammat i nästan 3 år av mitt liv, man tycker ju att jag skulle vara jätte trött på det..men nej! Det ha kännts bra att alltid ha det där triumfkortet att ta till! När inget annat hjälper så kan man alltid amma, och han blir lugn!
Hoppas att han inte blir sjuk nu bara..då kommer det nog att gå bra!



Så ha vi haft besök av Farmor & Farfar och faster Lotta! Jätte mysiga dagar med god mat och umgänge! Kul att ni orkade köra enda upp!! Så fixade Marcus och Bosse vårat tak till altanen, så nu kan vi sitta ute även om det regnar! Stort tack för hjälpen Bosse! Vem vet när det annars skulle ha blivit gjort?!



Milton flörtade in sig ordentligt hos farmor och farfar! Milton hade ju förändrats en hel del sen dom såg honom senast i början på Juni!!
Imorgon börjar en helt vanlig vecka, med skola och dagis..ska bli ganska skönt med dom vanlig rutineran igen!































Kommentarer
Postat av: D

Tjohoo Marika, här ammas det oxå för fullt.. Krama om dina tjejer, Floyd och Junior! Tjipp /g

2011-11-06 @ 19:47:02
Postat av: Marika

SKÖNT med höstlov! det skulle jag också vilja ha... eller är du utbränd nu??? :-)

Milton börjar hänga med i svängarna ser jag! Kul!



Det där med amningen förstår jag inte alls, haha. Tänk vad skönt du ska sova när Marcus tar Milton varannan natt ;-) Lycka till!

2011-11-06 @ 20:54:59
URL: http://nordbergkarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0