Milton in action!



Just nu är en väldigt spännande och kreativ period med mister Milton. ..Han håller oss alla syselsatta om man säger så! Han kryper efter mig som en liten hund och ropar mammamammammaaa! Och så "hjälper" han mig i alla mna sysslor..

 

I köket händer det alltid en massa kul! kryper jag inte in i diskmaskinen så tömmer jag ut alla flingor eller makaroner på golvet..



Och det roliga är att jag vet precis när jag gör bus..då avfyrar jag bara ett av mina finaste leenden så kan inte mamma bli arg på mig!



Såhär kan det se ut när Milton har varit på toaletten..



men mammaa jag har inte gjort nåt...Så tittar han på mig med sina små hundvalpsögon..Och jag smälter! Det är bara att vänja siga tt det är lite mera kaos i ens hem just nu! mAN FÅR GÖRA Lite städtryckningar nu och då..men att städa när man har barn är som att skotta när det snöar! Det är ganska snart igensnöat igen!
Men söta är dom! Som Mini imorse när hon satt och drack Mjölk- När jag dricker såhär mycket mjölk så får jag n og mjölktänder! molly- Men det har du ju redan! Mini- Varför har man mjölktänder? Molly-för att tandfen ska kunna komma! KUL! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oh, tänk vad stora våra pojkar blivit ren..tiden går såå fort! Snart är de året fyllda ju! Vi har också fullt upp här kan man säga. Isac har börjat stiga upp/stå själv och visar stort intresse för att gå när man skall sätta ner honom... Just som det började bli stadigt att stå med stöd... :b Börjar ni ha nån vinter där ren?

Kram!

2011-11-14 @ 19:55:11
Postat av: Ica

Hej Lotta! Nej vi har ingen vinter här! Plusgrader och regn! Konstigt november väder! Ifjol va d ju skit mycket snö såhär års! Ja visst e killarna stora ! Milton stället åxå sig upp.. Får se om dom går på julen redan.. Vi ses snart! Kram

2011-11-14 @ 20:16:07
Postat av: Linda

Bustroll! FÖrsta bilden på Milton är helt ljuvligt fin. Gullunge!

2011-11-14 @ 20:29:49
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi...

Sötunge...

Puss på er

2011-11-14 @ 22:15:13
URL: http://mattelins.blogg.se/
Postat av: Marie Brander

Ja den perioden som kommer nu är ju ljuvlig och rolig men innebär mycket passande.... Fina bilder på er lille kille! Kramis

2011-11-15 @ 10:26:41
Postat av: Marika

Hoppla... de bor en buse i honom också :-) Gulle.

2011-11-15 @ 20:41:45
Postat av: Carin

Ååå vilket underbart liv att dela dagarna med den lilla gullgossen!

2011-11-16 @ 07:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0