Milton Floyd Junior!



Välkommen till familjen Pettersson!! Milton Floyd Junior. Äntligen har vi enats om ett namn. Det var egentligen bara Molly som sa att hon tänker kalla honom för lillebror fortfarande!
Floyd Junior kändes så himla klockrent, eftersom tjejerna heter Marcusdotter efter sin far så mäste ju även Milton få ett namn av sin far. Han har mycket att leva upp till nu..:) Marcus planerar redan alla deras tuffa cykeläventyr som dom ska göra tillsammans..snart ha han väl beställt en cykel åxå kan jag tänka mig...
Det är inte lätt att frå några bra kort med ögonen öppna, för det första sover han mest hela tiden, för det andra så blundar han så fort det blixtrar till! men vi ska jobba på det!



Mini har vuxit de senaste dagarna! Hon ha ju blivit storasyster!! Mycket stolt över sin bror! Vill gärna hålla honom i famnen hela tiden! DEt vill Molly åxå, så vi får turas om..Hoppas intresset håller i sig!



när Mini kommer hem från dagis springer hon in och frågar direkt Var är lillebror?! Sen får han så många pussar och kramar!!



4 dagar gammal tog han nappen på en gång! Det var ingen frågan om saken, han ville ha en napp! Nu är tjejerna så glada för att även dom kan trösta honom. Då slipper jag fungera som napp hela tiden, det känns åxå ganska bra! Vi försöker komma på hur vi ska få sova så mycket som möjligt på nätterna och just nu sover han bäst bredvid mamma..då sover jag åxå mest, kanske inte bäst men jag får sova iallafall! Det är bra, för hela familjen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart fina namn!! Riktigt fyndigt med Floyd Junior måste jag säga. Milton är ett av mina favoritpojknamn.

Ta hand om varandra och njut av att han tar napp. Jag skulle betala mycket för att vår lilla tös skulle göra det. Fortsätt njuta och mysa!

2011-01-26 @ 13:49:50
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Coola namn, håller med. Klockrent! Dom har så fin färg när de är nykläckta, ser solbruna ut. Själv blir man ju bländad av sitt vita plyte när man tittar i spegeln... Finaste Milton!

2011-01-26 @ 19:07:26
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Marika

Haha, Floyd Junior liksom,de namnet måste ligga på topp 10 va?;-)

Milton är jätte fint,precis som ägaren till namnet.På översta bilden liknar han Molly när hon var nyfödd! Han ser jätte slät och fin ut,man kan känna den nyfödda doften bara av att se bilderna...suck...nu blir man lite sugen igen...haha



Napp e bra tills man vill att de ska bort.... morr vilka strider vi kan ha med Malte....men de vet du ju hur det är...



Många kramar från oss

2011-01-26 @ 19:10:34
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ela

Hejsan!



Grattis till det lilla underverket! Man blir nästa lite sugen på en liten när man ser på bilderna av honom... Roligt att allting har gått bra! Super coolt namn, hade på känn att det skulle bli en Milton, kommer ihåg att du någongång har talat om det namnet :) Floyd Junior var sedan mera otippat. Sköt om er alla!



Kram!

2011-01-26 @ 20:13:27
Postat av: Marie Brander

Jättefina namn! Jag väntar med spänning på allt som skrivs om er nya familjemedlem.



Ja det där med sömn. Huvudsaken är att alla sover så bra som möjligt så ni tänker helt rätt tycker jag. Stor kram till er alla.

2011-01-26 @ 21:37:20
Postat av: Bodil

Grattis familjen Pettersson till er nya familjemedlem. Riktigt fina och coola namn. Kram från Wiklunds

2011-01-27 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0