Inflyttat och "klart" :)

 Nu ha vi äntligen flyttat klart! Och allt börjar lugna ner sig..om man nu vågar säga så när det gäller vår familj..Utsikten från vårt köksfönster, vårt NYA köksfönster. Inte helt illa den heller.. Det är förråden ni ser längst till höger.



Milton-mamma mys. (Här e vi i gamla lägenheten fortf) Just nu vill han helst vara i famnen hela kvällen. Men det är ju bara mysigt!



Lite av flyttkaoset när vi höll på och packade upp som bäst! men Tv,n kom ju upp på väggen ganska snabbt iallafall..;)



Hanna hjälpte till och organiserade och plockade iordning i tjejernas "pysselrum". Det blev väldigt fint, synd bara att ordningen har entendens att försvinna så fort man släpper in dom små liven..men det ska ju synas att det bor barn här!



Nybadad Milton ligger och myser efter bastun..Hela familjen njuter av att basta!



Så kom kusinerna från Ekenäs på besök. Adde och Andrea var mycket imponerade över sin nya pojkkusin. Att han va just en pojke var väldigt viktigt för Adrian som har 6 flick kusiner från förut!



Skidsugna små barn hänger utanför vårt hus i väntan på att hela gänget ska samlas..:)



Mini och Andrea myser i tjejernas sov-film rum.



Kusinerna "slåss" om Miltons uppmärksamhet...:)



Adrian och Milton hittade varandra direkt..ett hemligt samförstånd!



Middag på kvällen!



Filmmys och häng på "gräsmattan"...


Kommentarer
Postat av: Sofie

2011-02-26 @ 22:24:29
Postat av: Anonym

Kul att få se lite bilder igen! Det verkar bli/ vara jättefint. Grymt av dig att orka med en flytt, jag tyckte det va jobbigt när vi flytta från Lund o då hade vi bara Agnes.. Va stor Milton blivit det går så fort! Ta nu hand om varandra o basta för mig med för det e det bästa som finns! Massa kramar Sofie

2011-02-26 @ 22:30:21
Postat av: Sara

Så fint ni fått det! Jag älskar korgarna som står längst ner i hyllan i tjejernas pysselrum, var har du hittat dem? Ska bli så kul att ses och se hur ni har det i verkligheten. Kram från oss

2011-02-27 @ 14:12:43
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Marica

Tack Tack! Det är flera som frågat var jag hittat förvaringslådorna i tjejernas rum, och dom är faktist från ellos. 129:- st så det är bra pris på dom åxå. Ibland kan man fynda! ska bli kul att se er alla när ni kommer upp!

Kram kram

2011-02-27 @ 16:25:28
Postat av: Anonym

Hälsningar från sjukstugan! Vi saknar er redan, känns som visiten blev lite på hälft och slutet va lite onödigt jobbigt :( Idag e barnen första dagen på lekis, men Andrea e nog trött ännu.. Nu har de dessutom magsjuka på lekis, en segare sort än Åre-varianten, känner mig inte så laddad kan jag säga.. Usch och blä va jag känner igen mig i ditt vardagspirr :( I väntan på våren skickar jag styrkekramar från syster (inte så) yster..

2011-03-04 @ 12:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0