Strul!!!

Nu när jag väl får tid att sätta mig ber och ta itu med min blogg, då fungerar det inte!! Ikonen där man bara ska klicka för att lägga upp bilder är borta! Och nu vet jag inte hur man gör? Vad är det som ha hänt?! Grrrr..jag gillar inte när datorer strular!! Det ska ju bara funka!! F-N! vi får se om jag frå till det en anna dag! jag har ju så fina bilder på Milton som nu kan sitta helt själv, när han skrattar och hans 2 fina tänder glänser..Men dom får ni ju aldrig se om inte bloggfanskapet börjar fungera snart..Morr!! Är det nån som har några tips vad jag ska göra skriv! Jag vill ju inte starta upp nån ny blogg heller..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, den tog väl illa vid sig av de sällsynta inläggen! :)

Vet ju inte vad det är för problem du har, men vet att Jenny fått starta om flera gånger...:( Nån gång just på grund av att hon inte kunde ladda ner fler bilder, fanns nån övre gräns för hur stort utrymme de får ta. Så hon har en länk mellan de olika bloggarna, ifall man kommer in på fel... Men det borde ju bloggsidan meddela dig om i så fall att utrummet är utnyttjat. Bättre tur imorn kanske?Väntar på följande inlägg...

2011-08-19 @ 20:16:12
Postat av: Jenny

Hej Ica! måste rätta till Lotta lite här. Jag hade blogspot.com förutom och dom hade gräns på hur många bilder du kunde ladda upp. Det har INTE blogg.se! så jag tror helt enkelt att din blogg råkade ha en dålig dag. Sedan jag bytte till blogg.se har det aldrig strulat så du hade nog bara lite otur :/

2011-08-19 @ 21:17:37
URL: http://ellasmammas.blogg.se/
Postat av: santo

Och jag hamnade webläsare, för att min förra (explorer) hade uppdaterat någonting som gjorde att min blogg och bilder inte fungera... jag böt sen till mozilla firefox... kanske det kunde vara det?!

2011-08-21 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0