Åre höstmarknad 2010

Iår bjöd Åre höstmarknad på strålande sol hela helgen, massor med folk och en massa kul att göra för både barn och vuxna!! Arrangöreran räknade med ca.20 000 besökare iår, i vanliga fall är det ju ganska lugnt i åre med sina drygt 1500 bofasta.



Höjdpunkten var ju ponnyridningen!! då fick tjerena rida runt på dessa otroligt söta små ponny hästar!





Så fanns det ett pysseltält för barnen..där kunde man göra halsband, små troll, rita, gå tipsrunda och givetvis göra ansiktsmålning!

Mini ville ju givetvis bli målad till en hund! världens sötaste hund..med dreglnde tunga..

Molly älskar utmaningar!! Att klättra och hitta på nya saker..



Här tar Molly på sig en hjälm och en sele, nu gäller det att klättra upp på så många ölbackar  som möjligt innan tornet rasar!!

Det bör tilläggas att molly stod och köade i nästan 45 innan det blev hennes tur att klättra!! hon va sååå himla taggad!! ville verkligen upp och klättra!! Molly var den yngsta deltagaren i denna utmaning!! Så duktig!!

Och så tappar hon balansen..och alla lådorna rasar samman under henne!!



Vår STORA äventyrs tjej som även älskar lördags godis..lite grann..:)

Och så har vi vår lilla "hund" som har fått upp ögonen för det här med anskts målning..det är kul att måla lte själv åxå...både här och där..hm..

 



Mina små prinsessor gör sig fina.. DEt ska börjas i tid sägs det ju! Blivande sminkös kanske?!





Tjejrna Pettersson i ett nötskal..

Och sist men ABSOLUT INTE minst- mamman som mest lknar en boll..:)



Jaa..jag lovade ju bilder på badbollen i ett tidigare inlägg..och här har ni mig..snart i vecka 25.

Dom svarta mysbyxorna åker på så fort jag kommer innanför dörren!! Jag tycker inte riktigt jag har hittat några andra gravidbyxor som känns riktigt sköna! I slutet på arbetsdagen klämmer allt på iallafall..

 

 


Kommentarer
Postat av: Marika

Kul att ni fått snö!!! Perfekt att man kan åka till den så där snabbt!

Jag IMPAD av Molly!!! Va högt hon kunde klättra på ölbackarna!!!

Den där Hunden går ju inte av för hackor,haha va söt hon e som hund:-)

Ni verkar ha haft det bra med mormor och morfar.Hoppas saknaden inte blev allt för tung :-)

Håller med Molly...Wilmas Mamma blev också en BOLL,en STOOOR BOLL :-)hehe.Men jag försvann inte,och inte en del av bollen heller,hahaha

KRAM

2010-10-05 @ 07:26:05
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Undra var Molly har fått sin äventyrliga ådra ifrån? ;) Så duktig hon va!



Kram kram

2010-10-05 @ 16:11:07
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag blir imponerad av vårt gudbarn! Bra klättrat Molly, vad duktig du är!

Du börjar nog få en liten "boll" och större skall du bli. Men du har verkligen inte gått upp någon annanstans än på magen ser det ut som. Du är så fin!

Njut av snö och sol nu, låter underbart!

2010-10-05 @ 20:21:55
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Back-klättringen var verkligen imponerande! Snyggt Molly! Första snön brukar ju vara rätt kul för banen iaf, själv ojar jag mig för alla vinterkläder som ska på och av flera gånger om dagen... Men pulka är ju kul! Kram till er! Fin kula förresten och söt liten hund...

2010-10-07 @ 09:23:24
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Å coola coola Molly... Vilken äventyrare hon kommer att bli!!

Å magen, så fiiiin...

Så nu har ni skaffat en liten hund också... Hihi...

Hoppas ni har det bra.

Kramar

2010-10-12 @ 14:24:45
URL: http://mattelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0