Helgen som gick..

Vår duktiga lilla tjej älskar att diska! Så vi behöver nog ingen diskmaskin-vi har ju Mini! :)

Molly hon ha åkt skidor både lördag och söndag! Tills liftarna stängde..Hon är verkligen taggad!!

Såhär nöjd och glad såg hon ut på söndagen..Men på måndag morgon vaknade hon med feber! mycket konstigt! Jag tänkte lämna henne på dagis, när fröknarna sa att hon va aldeles röd och blank i ögonen..jaa..hon e säkert bara trött sa jag, hon ha åkt skidor hela helgen.. Så kolla vi febern och då hade hon 38,5! Bra mamma jag är då! Hur kunde jag missa det?! Är man stressad på morgonen eller är man bara blind?!



Så det blev en pyssel och mys dag för Molly och mig idag. Mini gck på dagis, vlket va ett bra beslut! Har man nästan 39 grader feber behöver man ta det lite lugnt..och lugnt och Mini passar inte riktgt ihop...

Det ha varit otroligt vackert väder idag! -16 grader och strålande sol! Hela Åre är aldeles gnistrande vitt och sagolikt vackert!!
Lite synd va det ju att vara inne hela dagen..fast jag ha ju fått en ny telefon, så jag ha ju haft fullt upp med att lära känna den!! My good hur var livet innan min iphone?! Tidernas bästa mamma uppfinning! Nu kommer jag att kunna sitta och amma och blogga, kolla facebook och lyssna på musik på samma gång!! Guud så uppdaterad jag kommer att vara:) ! Tur att jag har några veckor kvar att lära mig alla finesser!! Haa..haa!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt med Iphone. Jag börjar också bli sugen!

Vad söta tjejerna är, så länge sedan jag hem till er, hoppas vi kan ses till veckan!



Kramar

2010-11-24 @ 15:52:02
Postat av: Sara

Haha! Jag undrar också hur livet va innan jag fick min iphone ;) Den skapar behov man inte visste fanns ;) Ha det toppen! Kram

2010-11-30 @ 23:20:24
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Catharina

Superroligt att läsa om er och se fina bilder.Lycka till med lillebror!!

Kram.

2010-12-09 @ 08:48:46
URL: http://mammaigrondal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0