Vi lever!!

J
Jajjmen! Vi lever och mår bra! Jag vet att det är flera som har börjat tvivla på den saken..eftersom dom inte sett eller hört nåt på bloggen! men vi har bara haft fullt upp helt enkelt..
Här leker tjejerna affär i våran bokhylla. Dom handlar med riktiga Thaipengar! :)




Innan påska hade vi besök av Gynter och Sofie och lilla Agnes som inte är så liten längre utan en ung dam med en stark egen vilja...Som de flesta andra i den åldern..

Påsken firade vi i Finland. Tjejerna var överlyckliga över alla fina grejer som mommo och moffa har..


Mini med vanezza, minsta lilla kusinen..
Tjejernna fyndar bland mommos alla utklädningskläder...Det är alltid kul att klä ut sig!!


Så hann vi med ett besök hos kusinerna i Österby, Adde och Andrea. Ett intensivt men roligt dygn!



Påvägen hem passade vi på att stanna till på Åland en sväng. Alla mådde bra även där..vissa hade vuxit till sig väldigt mycket, medan andra hade krympt..;)

 

Ska försöka hinna med bloggeriet lite oftare..men ni vet ju hur det är..det händer ju så mycket hela tiden, jobb, resor, barnen jaa allt tar sin tid. Har precis lagt in en beställning på kort från vårt senaste halvår, det blev väl en 400 bilder ungefär!! Jaa, jag hör till dom gammalmodiga som faktist försöker upprätthålla fotoalbum (som man kan bläddra i!) till varje familjemedlem. Jag får ångest bara jag tänker på att börja klistra in alla dom. Ska nog sätta min man i arbete den här gången..han har nog kommit lindringt undan hittills!!
Ha det gott i vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0