"gubb-dirt" och 4-års kalas!

Molly har varit på 4-års kalas hos hennes nya bästis Selma på dagis. Det vankades både chokladbollar, studsmatta och fiskedam! Och givetvis fick alla mammor mumsig fika ute på den soliga terassen!! Toppen!

Marcus har ju hunnit med en hel del cykling..både downhill och som här hopp-och lek, eller "gubb-dirt" som dom själva kallar det! Dom är ett gäng killar i sina bästa år som träffas i Undersåker på måndagkvällar och cyklar.

 

 

Jaa..dom verkar ha det rätt så kul! Marcus skor är inte längre välkomna in i lägenheten kan jag berätta!! Det luktar som om nån ha gått och dött i dom. (först bajsat och sen dött..och legat och ruttnat..jaa..ni förstår vad jag menar...) Huuujedamej sa Molly! Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Annars jobbar vi..och jobbar! Marcus ha inte kommit hem innan 19 på hela veckan tror jag. Jag ser inte framemot då den verkliga högsäsongen börjar! Men nånstans måste man ju kunna säga NEJ tycker jag!

Molly ska börja på gymppa imorgon! Kl.17 varje tordag är det gymppa för alla som är mellan 3-5. Mini får vänta på sin tur...Det ska bli kul! Jag ha faktist åxå varit och införskaffat mig ett par nya gymppaskor (mina gamla åkte i roskis när vi flyttade!) Så nu kan jag inte längre skylla på att jag inte har några skor...När vi väl har flyttat (om ca2 veckor) kommer vi att ha gångavstånd till gymmet!Så några pass skall man väl dra iväg sig på, innan vintern kör igång. Mina lårmuskler har ju sett bättre dagar..om man säger så..Ska man klara av att åka ner från skutan utan att få mjölksyra så är det nu det måste grundas...
Ha det så gott allihop!! Vi hörs igen!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken cool bild på Flopyd då han hoppar!



Grattis till det nya boendet, vad skönt att det löste sig så pass snabbt.

Det är så roligt att följa er här på bloggen, måst ta mig i kragen och ringa någon dag, har haft så fullt med program den sista tiden bara.

Krama tjejerna från oss.

Kram

2009-09-09 @ 21:57:41
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Lilla familjen Ekholm

Ni verkar ju ha det jättebra dit, va skoj! Vi ska ha kräftskiva i helgen, jättesynd att ni inte kommer, var ju så kul förra året.. men nästa år tar vi igen det =)



Izabella har ju börjat dagis, går nog jättebra, förutom att lekisbobborna attackerar snabbare än snabbast! Men lika bra, så har vi det undan...

Jeee, snart kommer ni "hem", vi saknar er massor, speciellt Izabella!

Kramar från oss

2009-09-09 @ 21:57:49
Postat av: Marie Brander

Bajsat och sen dött. Ha ha nu kommer jag le hela kvällen.

2009-09-10 @ 19:44:00
Postat av: Fredrik (kilen)

Freeeeride!

Verkar som ni kommit till rätta och trivs i Åre. Kul!

Här i Stockholm e det också bra, men visst saknar man Åre.

Ska ni flytta igen?

//Kilen



2009-09-11 @ 16:13:29
URL: http://blog.lounge76.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0