Tekniska problem!

Vi har strul med vår dator...IGEN! Den har helt enkelt lagt av..helt och hållet..hängt sig..vägrar hitta internet överhuvudtaget! Så jag mailar och fixar det mesta på jobbet nuförtiden! På min "kaffepaus" vilket betyder att jag känner mig oerhört osocial just nu. Hänger inte med i skvallret i kaffe rummet alls..
Men på Åre fronten kan jag medela att äben min man nu blivit kallad på arbetsintervju! Yes yes! Och så har vi nu hela 3 olika boende alternativ som vi ska kolla på om exakt 1 vecka!
3:a mitt i smeten, 75m fullt möblerad, 7700:-, 1år.
4:a Björnänge (lite utanför) fullt möblerad, Även bastu, 9000:- (inkl el och bredband) 90m. Fram till 1 dec.
Halv villa i Ängarna (lite utanför) ca. 90m 6500:- omöblerad, uthyres 1 år!

Jaa..där har ni alternativen..det är nåt tokigt med alla ..inget solkalrt alternativ! Nåt lite mer långsiktigt, gärna utanför, billigt hyra, möblerat och sen ganska rymligt dessutom, Det vill vi ha! Bastu och stort förråd hade ju åxå varit trevligt..men vi kan ju inte få allt. Hoppas vi har nånstans att bo till att börja med iallfall...

Kommentarer
Postat av: Catharina

Kan väl samtidigt vara skönt att inte ha möblerat så ni får med alla viktiga barngrejer, eller? Det sista alternativet för 6500:-/mån lät bra, tycker jag. Lite meckigt att flytta möbler över havs i och för sig... Lycka till!

2009-05-18 @ 11:24:14
URL: http://mammaigrondal.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Frågetecknen börjar lösas hör jag, kul! Synd att inte villan var möblerad, det skulle ju vart perfekt, eller? Jag söker också jobb, det är ju inte kul... Men nåt ska väl dyka upp och snart hoppas jag. Hoppas ni löser ekvationen snart, kram till er alla från oss alla!

2009-05-20 @ 12:32:38
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0