Varulvar i Gammelboda!

Jag frågade Molly igårkväll vad hon hade gjort på dagis idag då? Svaret löd: " Vi har varit på skogutflykt och vi träffade varulvar i skogen! Men jag åt upp den! Sen gungade vi i parken, gungade och gungade ända upp till träden, sen hoppade jag upp till månen!" Ojdå, hur kunde du hoppa ända upp till månen då? frågade jag. " Jo, men mamma jag har ju vingar sidu. Ser du såhär gjorde jag bara. ( och så visade hon hur hon flaxade på armarna) Mini satt med i i köksbordet och hon höll med om allt som Molly berättade. Hon kunde minsann åxå flyga.
Jaa..tänk om det vore så lätt! Barnens värld är nog alltid lite enklare, så problemfritt på någe sätt...
Sen flög hon hem till oss igen..
Ikväll ska jag överraska min man med middag och bio. Min kära bror med familj kommer och fredagsmyser med tjejerna! Vet inte ännu vad vi ska se för film, men egentligen spelar det ju inte så stor roll, det är ju själva grejen att gå på BIO som är det viktigaste och så popcornen givetvis!
Ha en riktigt skön helg allihopa! Hoppas vårsolen lyser på oss alla!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad härlig hon är! Skulle vilja vara där och höra henne fundera. Underbart med barns fantasi!

Hoppas ni får en toppenkväll, bra att vårda parrelationen lite. Hoppas ni hittar någon bra film.

Ha en superduperhelg ni också.

Kram

2009-03-20 @ 11:44:23
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Marie Brander

Halloj i den finska stugan!

Jag är övertygad om att det är sant vad gäller vingarna. Änglavingar:)

2009-03-21 @ 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0