Rumppa - magegymppa!

Gokväll!
Så var man då äntligen nyduschad, barnen sover och allt är frid och fröjd..Jag har varit och tränat ikväll! Rumppa mage heter passet-shit vad vi gymppade, så det brände och sved i dom utsatta kroppsdelarna! Men det var ju skönt efteråt..Och visst är det underskattat dehär med träning, man mår ju så bra bara av att komma bort lite hemifrån göra något bara för en själv...Sen att man inte kommer i duschen på över 1 h efter att man kommit hem det får man ju ta..Jag kom ju hem precis lagom till den vanliga "pyamasjakten" som vi brukar kalla dethär i  vårt hus. Och sen urartar det alltid med att alla hoppar runt i vår säng eller att marcus eller jag får agera häst och så ska vi rida undan krokodilerna..Mollys favortlek..och Mini lever sig verkligen in i  den hon med..hon ser alltmöjligt utanför fönstret.."oooojjjj hajjjjaa!" ropar hon och då gäller det ju att fort galoppera iväg, hajar vill man ju inte ha att göra med, dom gillar att äta små barn är Molly helt övertygad om...
Nu ska jag ta min välfötjänta kvällsmacka och bänka mig framför Greys Anatomy.
Tjingeling!Koppeti koppeti koppeti...ihhaahaaa!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Ica!Åh,du har oxå duracellisar.Kul att man kan följa eran vardag oxå. Jag brukar dock ha svårt att hinna med egna bloggen ibland....

2009-03-18 @ 20:11:50
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad gör det att du inte hinner duscha på en timme, det låter ju som om träningspasset fortsätter och du håller dig varm då du kommit hem... =)

2009-03-19 @ 12:09:46
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag längtar tills de börjar bränna i mina kroppsdelar också...Hur kan de va så att när man inte "får" träna då VILL MAN VERKLIGEN men när man FÅR,KAN och framför allt BORDE då vill man ligga på soffan å pilla sej i naveln...SUCK va trött man blir på sej själv...:-)



Go 4 it,ska spana in dina välsvarvade kroppsdelar nästa gång vi ses!

2009-03-20 @ 06:26:39
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0