Blogg kaos!

Shit det här var ju kul!! syndatt vår dator är så hinla slow bara, det tar ju evigheter innan det händer nåt! Och så var det ju dehär med alla tangenter som fattas åxå...suck! Jag får just kramp i fingrarna av allt våldande...Men skam den som gersig! Här ska det skrivas blogg!!
Jag ska försöka få lite ordning påalla  bilder så småningom, dom kom i lite olika ordning nu..fast det symboliserar  ju familjen Pettersson- KAOS!! Min man och mina döttrar snarkar sedan länge, jag tror jag ska göra dem sällskap faktist!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: vi från Malarby

DE va ju trevliga bilder av trevligt folk! Synd att det strular med maskinerna men sånt e livet. Både Adrian o Andrea sover som bäst men det har inte varit mycket sömn i natt inte så vi e ganska slaka.Ha det bra vi syns! kram mamma

2009-03-15 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0