Hej igen!

Jag vet..jag vet..jag är världens sämsta på att uppdatera min blogg! Vi har så himla mycket just nu bara..massor med samtal som måste ringas, blanketter som ska fyllas i, grejer som ska säljas..jaa..suck! man undrar nog ibland vad man egentligen gett sig in på!
Nu har min kära man iallfall fått bekräftat att han har ett jobb, företagsbil och hela kittet! Så nu kan han åxå andas ut lite..
Jag börjar jobba redan den 3;e augusti, Marcus är troligtvis ledig fram till 1 Serptember, så han får ta hand om inskolningar på dagis och dyl. Nu jobbar jag 3 veckor till på Båssaboda Daghem..sen blir det lite semester innan det bär av upp till Åre.
Ringde just och bokade biljetter på viking Line och det fanns ju inga platser kvar på kvällsturen som vi ville åka, i och med att vi skall ha släpvagn med oss. Så vi måste åka dagstur..Yepiii! 11 timmar på båten och sen ska vi sitta 8 timmar i bilen! Mmmm..tidernas tålamods prövning är på kommande! Det är bara att ladda dvd; n och godis förrådet! ( I bilen altså..)
Vi kommer att bo i björnänge! En jättefin  lägenhet, med 4 sovrum och bastu! Tyvärr måste vi ju då flytta igen i december..fast vi kan ju alltid försöka övertala Nick att få bo kvar. Lägenhetn är ju aldeles för stor för honom!! :) Vi får se hur det går..Vi har ju nånting att börja med iallfall..

Jag ska försöka skriva och sätta in lite bilder snart igen..när kvällarna inte tar slut på hälft..Vi är jätta dåliga på att gåoch lägga oss nuförtiden.. 23-tiden är ju aldeles för sent för oss som ska upp 6-tiden!
Vet ni, det snöade i Åre förra veckan! Shit altså! Vart är vi påväg...?!

Kommentarer
Postat av: Marie E B

Grattis till jobbet till Floyd. Och kul med lägenheten. Då har ni tid på plats. Ja ibland när man ska iväg kan man känna att: Hur ska det gå till att vi ska komma dit. Men på något sätt går det ju alltid.

2009-06-08 @ 11:45:56
Postat av: Tina Liefvendahl

Hej

Vännen, länge sedan sist. Har följt dig några veckor via bloggen. Vad kul att ni ska flytta till svensk mark igen! Kanske svänger jag förbi i sommar, vi har landställe 20 mil från Åre. Det är ju bara ett stenkast uppe i norr. Kram Tina

2009-06-08 @ 17:06:30
Postat av: Linda

Vad kul med jobbet!!! GRATTIS! Vad är det för jobb?

Det ordnar sig alltid för er, det behöver man inte fundera på. =)

Skall bli så roligt att ni snart kommer hit och snackar lite skit och umgås, var så länge sedan. Bara 1½ vecka kvar nu.

Kram

2009-06-08 @ 20:51:08
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Va kul att ni båda har fått jobb. Jag håller med Linda, det löser sig alltid för er ;) Här är det också mycket förberedelser för flýtt som kommer ske den 26 juni. så det är inte så långt kvar nu. Lycka till med alla planer. Krama din familj från oss i Lund.

2009-06-09 @ 09:01:49
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Kilen

Hej på er!

Kul och grattis att allt har löst sig och att nu båda har jobb här uppe nu..:)



Fram till 1:a september ska du nog få dagarna att gå Floyd...man kan ju alltid cykla.



Vi hörs!

//Kilen

2009-06-10 @ 08:53:51
URL: http://blog.lounge76.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0