SMÅLAND!



Hej igen! Vi har varit på semester.. i Småland! hos farmor och farfar! Jag kom hem nästan 1 hel vecka före tjejerna och Marcus.( Någon måste ju jobba åxå..)



Tjejerna myser med farmor på den berömda kökssoffan...



Promenad i  vackra Eksjö..



Så har vi faktist varit på bröllop åxå! Tybbe och Sara har blivit herr och fru Tyrberg!! Här är vi alla förväntasnfulla påväg till kyrkan. Jag och herr och fru Brander, Marcus & Marie.



Jag och Marie, redo för bröllops party..!!



I kyrkan..



Glada, nygifta paret Tyrberg!





kvällens partypinglor tar en bira eller kanske en " Sara" drink mellan danserna!




när klockan slog 2 slutade dessvärre dj;n spela trots en massa partyglada och framförallt dansglada gäster! Och då var det givetvis ett dopp i den uppvärmada poolen som gällde!! Med eller utan kläder på...:)
En otroligt lyckad kväll!! Stort tack till brudparet för en jätterolig fest!! Hoppas ni får en fin och skön bröllopsresa i Thailand!!



Tjejerna och Marcus fortsatte altså att busa och härja runt i Småland, medan jag tog tåget upp själv på söndagkväll! Här leker dom med Vincent och Calle.
Jag hade det åxå ganska kul faktist! Man vänjer sig fort vid att vara bara själv, slippa laga mat, lägga barn, tjata , borsta tänder..jaaa..jag kunde bara ta det lugnt och göra precis det JAG ville göra. (Efter jobbet altså..)
Lite längtade jag ju..speciellt på torsdagen när jag visste att de skulle komma hem..Men det gör sååå gott att vara ifrån varandra lite, få sakna varandra. Och för Marcus att känna sig nr 1 och inse hur mycket jag egentligen gör, hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0