Yeehaaaa! We are back!!

 
Grillning vid Nalle-klippan..Inte helt fel utsikt!



Milton och mamma på vandring..



Hela familjen Pettersson på Åre höst marknad! Vi hade grymt väder, solen sken hela dagen och vi mätte hela 35 grader på våran altan på eftermiddagen!! 2 dagar senare hade vi minusgrader på morgonen! nU är snön inte långt borta!


Milton är en väldigt charmig liten kille! Älskar plommonpure, fast bordskicket är väl sisådär..Vi får byta kläder (både han och jag ibland) efter att vi avslutat lunchen:)



I söndas fortsatte det strålande vädret! Vad passar inte bättre då än en tur till Dirten (en cykel park för er som inte är så insatta i alla dessa begrepp:)



Fredagen den första oktober skriver vi som dagen då Milton lärde sig krypa! Då kröp han över 2 meter..Här hittar man honom ofta om toalett dörren står öppen..vid pottan tuggandes på tjejernas toa lektyr! :)
Han är en riktigt bussig liten kille..som nu börjar  märka om mamma eller pappa lämnar rummet, han är inte lika glad mot alla vuxna längre och han kräver mycket uppmärksamhet! vilket han självklart får!! Han är helt klart medelpunkten i vår familj just nu!!



Trip trap trull! Hela syskonskaran gillar att duscha ihop! (och så sminkdockan..ser lite absurt ut med dockhuvudet i Minis famn..)
Och tro det eller ej men mamma fick precis åxå plats i duschen..jag kände bara att det kanske inte var värt att lägga in på bloggen!!

Guud så glad jag är att jag hittade inställningen så att jag fick det att fungera igen! Det är faktist många som har frågat efter min blogg så jag kände att jag måste ge det ett försök till! Tjohoo!! Det fungerar!!
Nu ska jag bli bättre på att skriva..fast tiden kanske inte riktigt räcker till alla gånger..


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Så fint kort på era tre fina barn. Ta hand om er! Kram

2011-10-04 @ 22:26:28
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0