Ridskolan i Björnänge!


Varje lördag förmiddag går jag och tjejerna på ridskola i Björnänge. Mycket omtyckt aktivitet! vi rider, fikar och träffar kompisar! Mycket trevligt! synd bara att jag är så in i norden allergisk, så jag mår bäst av att hålla mig utanför stallet! Men ute i friska luften fungerar det faktist bra!

Väldigt stolt tjej som red helt själv idag! och lyckades få hästen att både svänga och stanna! bra jobbat Molly!



Mini på sin favorithäst! Rufus. Hon strålar som en sol så fort hon kommer upp på hästryggen..


Kommentarer
Postat av: L8

Hej! Nu har jag hittat hit, till er blogg! Vilken fantastisk miljö ni bor i! Så himla vackert. Och tänk att ni redan väntar på snön :)! Ska fortsätta hänga här på bloggen :)

2011-10-09 @ 09:34:56
URL: http://l8bloggar.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad kul att rida!

Eda rider också och nu ska jag eventuellt byta dag så Ella också kan rida samtidigt.

Vi har pratat lite smått om att åka till Åre någon helg. Det skulle vara så kul att träffa er. Var ju typ 100 år sen sist. :-)

Kram

2011-10-11 @ 09:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0