Det bästa i mitt liv! -eller snarare ALLT i mitt liv!



Världens bästa storasyster och världens bästa lillebror! Fina e ni!




åååå..Milton öppnade Pandoras box!! My good så mycket goda halsband! Var ska jag börja?!



Och sist men inte minst..min allra goaste Mini! Som ibland, (ja, typ dagligen driver mig till vansinne med sin envishet, sin bestämda röst och sin retsamma sida) Fast guud så mycket tråkigare livet vore utan henne! Hon förgyller våra dagar med sin minst sagt vilda fantasi sina påhitt, sina funderingar om livet, hennes kramar och hennes trots allt väldigt sårbara, späda lilla varelse!



och så har vi då mannen i  mitt liv! Här precis hemkommen från kanske säsongens sista cykling! Idag va det kallt i backen, knappt plusgrader. Fast det va ju väldigt kul ändå! Nu börjar vi alla längta efter snön på allvar..


Kommentarer
Postat av: Mikaela & co.

Jag håller absolut med dig, det är mycket roligare när man får kommentarer... Jag har varit urkass på det sen vi började flytta, har knappt besökt bloggarna... MEN det är jättekul att se bilder på era yrväder! Tuffa brillor Mini har,hon lyckas alltid få till ansiktsuttryck som matchar sin personlighet! Milton kommer nog att växa upp till en sann prins(essa) vare sig han vill eller ej. Guu så fint Mollsans hår är! Och så läckerbiten i cykelstället!!! Men var är MILFen?! ;) Det ska bli härligt att se er igen, KRAM!

2011-10-08 @ 21:23:08
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Marika

Nej nu j-lar e de fart på bloggen!! va ha hänt? var har du fått tid ifrån??



ALLT i ditt liv verkar vara ganska bra tycker jag det ser ut som! :-) Mollys hår har blivit super långt ju! å mini pluttan, hur söt är inte hon i de där brillorna och frisyren!!! Milton är snart en prinsessa han också, lovely!



see you zooon! stor kramen till er



Ps Wilma H hälsar att hon vill komma och ha disco hos er en hel vecka i vinter och sen en hel vecka i sommar också. När ni kommer hit ska det bli disco med disco kula osv.... ds ;-)

2011-10-08 @ 21:48:53
URL: http://nordbergkarlson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Så fina ni är hela familjen! :)

Vi ses. Kram

2011-10-09 @ 19:58:49
Postat av: Sofia

Ni e la för goa...

Diggar bilden du la upp på fejjan nyss...

Bloggen nästa...

Ha det bra och hälsa resten...

Kramar

2011-10-09 @ 21:07:06
URL: http://mattelins.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är inte dåliga personer ditt liv består av, jag förstår att du är lycklig!

Mini passar ju super i sina brillor!! Den där frisyren är dessutom såå fin till!

SKall bli så otroligt roligt att ses i helgen, längtar!!

Stor kram

2011-10-10 @ 07:39:27
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej! Jag blir varm inombords av din fina blogg,din fina familj i bilder. Jag längtar ännu mer till Åre nu när jag lärt känna er! Varm kram från Carin

2011-10-25 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0