Världskuppen, Vardag och Vänner!

Tjejerna är laddade inför Anja Pärsons nedfart..som så många andra!



Varm saft och knäckebröd! Det är grejjer det tycker Molly! Mini va lite febrig denhär dagen, men värlsdkuppen och Anja kunde vi ju inte missa:) Fast hon körde ju ut efter bara några svängar..



Milton myser mer än gärna med sina storsyrror! Då känner han sig trygg och nöjd..



Jaa..vad säger man..trött 3 barns far "tittar" på Bolibomppa med sina barn! Mer vardag än såhär kan det väl inte bli..;)



Milton, tro inte på allt som din far säger..!!



vårt lilla charmtroll! Som bara hänger med..får han en stund av vår uppmärksamhet så blir han såhär glad!





Kompisarna Lova och Alva hängde med hem i onsdags..kul med huset fult av glada tjejer!



Inte helt oväntat blev det en massa "tjejlekar"..här sitter Lova och Alva och ammar sin dockc och sin katt!



Mini, Molly, Molly och Maja fredagsmyser med godis och mumin! Efter en väldigt regnig och blåsig dag i Björnen!



Härliga Molly har valt kläder själv när hon ska åka hem- skidstrumppor, underställ, shorts -linne, och lillasyrrans jacka och luva! Snyggt!!



Marcus ha faktist hunnit med lite skidåkning åxå! Här uppe på toppen-Åreskutan en solig söndag!



Det ser väldigt härligt ut, men Marcus intygade om att det var hårt som betong, det hårdaste som han nånsinn åkt på i offpist väg. Men det var iallafall väldigt fint väder...(själv va jag inne med sjuka barn hela söndagen..:( Men..men nångång blir det även min tur! Nu ha jag iallafall fått nya skidkläder, nu måste jag bara lära mig åka åxå! Hahaa!! Kanske snowboard endå är min grej, det kanske aldrig blir nån skidåkare av mig..vem vet?!

Trevlig helg! Njut av våren, ni som märker av den! :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken slagen hjälte!

Det ser verkligen betongigt ut!

Ha det så bra allihopa!

Kramar

2011-03-06 @ 22:11:57
URL: http://mattelins.blogg.se/
Postat av: Marika

Milton ser ut att bli en äkta"blondin" även han!

Slött att Anja klantade till det så där då,när ni va där och allt!?



Helt rätt att börja med kläderna!(det gjorde nog anja också) om det inte blir någon skid åkare av dej så har du i alla fall snygga kläder! och det gör ju ingenting ;-)



Hälsa alla stolta systrar från mej,Kram

2011-03-07 @ 20:36:57
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

JAg avundas Marcus förmåga att bara kunna sova trots massa ungar tätt inpå.. Hur gör man?! Milton verkar vara en glad prick! Tur att han kom och grabba till det lite i tjejligan, kram!

2011-03-07 @ 20:42:56
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Ela

Härlig bild av Marcus och barnen :) Vilket sött leende lillkillen bjuder på... Ha det bra!



2011-03-08 @ 08:41:27
Postat av: ramona

oj va gulligt han är eran lilla plutt, men han ser int så liten ut när jag jämför honom med vår lilla skrutta :))

härligt gäng ni har med alla era kidz :)

2011-03-08 @ 21:22:42
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0