Vardagen i Åre..



Och nu har vi lite vardag här igen..sovande pappa myser med sina barn hör till vanligheten!
Nu är det som sagt lite lugnt innan Smålands gänget invaderar Åre om några veckor! Det blir riktigt kul, fast det blir skönt med lite vardag här emellan..barnen har ingen koll på dagarna det blir "lördagsgodis" och frdagsmys hela tiden när man har gäster..Nu måste vi skärppa till oss! Och ta det lite lugny åxå..det kan behövas..Molly sa härom dagen att jag va aldeles lila under ögonen och undrade om hon åxå blir det när hon blir gammal som jag?!
Jaa..när du har 3 barn blir du lila under ögonen lilla vän, hade jag lust att svara...Både Mini och Milton håller oss vakna om nätterna så det är inte alltid så lätt..När den ena sover vaknar den andra! Men men..det går väl över det åxå!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej svejs! Ja, snart kommer vi! Men vi har ju fixat eget boende så även om vi vill träffa er ska ni nog få någon lugn kväll utan oss :) Kram kram

2011-03-29 @ 19:09:10
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Blir alltid lika glad när jag läser er blogg! :)

2011-03-29 @ 19:52:34
Postat av: Marika

Va Milton ser stor ut där!:-) Ska bli kul att se honom i verklighetn!

Vardagar är rätt nice ibland,speciellt när hela familjen är samlad :-)

2011-03-29 @ 20:17:15
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det känns som jag sett den här bilden förut några gånger =) Men utan Milton tidigare! Sömnlösa nätter kan göra en tokig, jag hade en härom natten när Daniel var bortrest... Inget vidare! Kram

2011-03-29 @ 20:58:21
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Santo

De ser ju lite mysigt ut det där! =) Synd att barnen håller dig vaken, det är aldrig kul att inte få sova... Men det blir bättre! Här är allting bara super, barnen börjar bli stora och man får ha lite egen tid =) krams

2011-03-29 @ 21:23:07
URL: http://alexandraekholm.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0