Uppdaterad?!

Hej! Som ni alla säkert märkt. Är det ett bra tag sen jag uppdaterade min blogg. Jag har flera gånger funderat på att avsluta min blogg eftersom jag bara får dåligt samvete när jag tänker på den.. Och så ska det ju inte vara. Men sen tänker jag på alla som jag inte träffar så ofta.. Det går månader mellan varje träff.. Och så vet jag att det är väldigt många som trots allt uppskattar mitt bloggande. Så jag fortsätter väl ett tag till! Jag har till min stora förvåning märkt att jag har ett stort behov av att hålla mig uppdaterad på många andra plan- Facebook ! Jag har fått ett litet beroende kan man väl lätt säga! Allt pga av min iphone helt klart . Den gör det så enkelt, jag vet vad folk äter till middag, vem som renoverar, tränar, sover har problem med sina barn.. Jaa allt! Ibland kanske lite väl mycket kan man väl tycka ! Men det är så enkelt, jag kom på mig själv med att ta med telefonen när jag skulle bada Milton! Herregud hur uppdaterad måste man vara?! Tydligen jävligt uppdaterad! Men som sagt min blogg ha fått lida lite för detta och jag hoppas jag kan lova en förbättring på detta! Jag har ju sååå mycket att berätta sååå mycket fina bilder från en helt underbar sommar!! Just nu är min övriga familj iväg på ett fantastisk tältäventyr, jag har lyxig egentid med bara Milton!! Så ev uppdaterar jag bloggen med nya bilder redan ikväll.. Efter att jag Facebookat lite grann bara.... Vi hörs snart!! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaa, alla är ju inte med i ansiktsboken... Så fortsätt blogga du! Hoppas ni hade en bra resa upp igen. Vi hörs, kram...

2011-07-26 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0