Mamma- en boll?!

Jaa..som sagt det är mycket funderngar kring min allt större mage nu om kvällarna.
Dagens kommentar stod Molly för; " siddu Mini snart kommer mamma att försvinna och bli till en boll, för så blr det när man har en bebis i magen! det hade Wilmas mamma åxå, och hon fick ju en bebis. Det blir snart bra lilla gumman..."
Jaa..vad säger man till detta..?! visst börjar  jag mer och mer likna en boll, men jag hoppas verkligen inte att tjejerna ska känna det som om jag försvinner för dom!
I nästa inlägg kanske ni kan få se en bild på "bollen".Min man somnade igen i vanlg ordning när han skulle natta tjejerna, så det blir inga bilder ikväll :)
Imorgon är det fredag!! Och Åre höst marknad drar igång!! fullt med REOR överallt och en massa folk..kul!!
Ha en skön helg allihop! Jag hoppas jag får SOVA!! Sömn står högst på min önskelista just nu..
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara barn! Vilka ljuvliga kommentarer. En boll, ja man kan nog känna sig som en i alla fall... =)

Hoppas du får sova och vila lite nu. Kanske du får extra energi av höstmarknaden?!?

Kram

2010-10-01 @ 12:53:07
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0