Oktober månad kom och gick..!!



Det har varit lite glest mellan min blogg inlägg på sistone..kanske många tycker!Jag håller väl med!
vi ha haft fullt upp med kurser, gymppa,jobb, tvättstugor, vaknätter..jaa..vardagen helt enkelt!!

Nu har snön äntligen sänkt sig över åre dalen..Inte mycket, men det är såå fint uppe på berget!
vad ha vi gjort de senaste veckorna då..?!



Vi har lekt med grann tjejen Tilde..



Haft picniic ute i deras stuga.



Tagit det ganska lugnt i veckorna..kolla in molly i bakgrunden. Det där är hennes position när vi kommit hem från dagis och ätit middag..oftast somnar hon innan 7-i soffan! (Åtminstone de dagarna hon Inte sover på dagis..)

Molly och hennes bästis Lova har picnic under "bordet", det var för blåsigt denna söndag för att kunna gå ut..:)

Så har vi hälsat på grannens (även min arbetskollega..) kattungar!!



hela 9 stycken super söta och bångstyriga små kattungar!! Tjerna är helt lyriska!!



Och givetvis åkte vi pulkka i helgen..trots att det inte var sååå himla mycket snö!



Fika i pulkka backen med tjejligan och deras pappor!! :)



mys med pappa i Kökssoffan, medans mamma står vid diskbänken och sliter...;)  (det är molly som har tagit kortet på mig..)


Så är vardagen hemma hos oss!!
I veckan var jag och Mini dessutom till Östersund på vårt vanliga ögonläkar besök, då passade vi på att köpa en vagn till "lillebror". En aldeles röd och fin vagn blev det. Nu ha jag haft en svart, en beige och en grå-svart barn vagn så nu jäklar vill jag ha en med lite färg! mini tyckte åxå att den var väldigt fin! DEn kommer att lysa mot den vita snön i vinter när jag tar mina långpromenader i solskenet....:) (In my dreams..) Haa..haa..


Kommentarer
Postat av: Marika

Bulan växer ser jag :-) Du kommer att vara ganska gravid i slutet av November när vi ses gissar jag....hihi



Fy TUSAN va gulliga kattungar!!! Skicka hit några!vill ha!



Kul att det kommit snö! Här me :-) Idag har det snöat...men jag gissar att det är borta i morgon.



Stora kramen till er

2010-10-22 @ 20:07:02
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: lotta

Hello! Vad skönt - du ser lika gravid ut som jag börjar känna mig;) Vi har helt olika magar igen, min ser mest ut som en övergödd ölmage. Vad roligt att få köpa ny vagn, känns lite tråkigt att återanvända... Vi ses om en vecka, nu ska jag kolla på Geir :) Ha d bra!

2010-10-22 @ 20:14:59
Postat av: Ela

Skall ni utöka familjen med en liten kattunge? :) Härligt foto med Molly och ungen! Det är inte bara ni i Åbe som kan stoltsera med snö, även här i Ekenäs var marken vit igår... Ha det bra!

2010-10-23 @ 12:05:46
Postat av: Linda

Vilken fin mage du har!

Mysiga jhöst och snöbilder som vanligt på era tjejer.

Ringer dig något i veckan. Stor kram till er alla

2010-10-24 @ 18:59:57
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0