Skidpremiär och 5-års kalas!



Förra helgen åkte vi snowracer och grillade korv i Rödkullen.

Jag vet inte vad jag ska säga om vårt fina grill-arrangemang..men korven blev grllad iallfall..innan grillen rasade ihop..:)

Igår firade Molly sin 5 -års dag med alla sina kompisar! Först sålde korvgubben korv m bröd och sen blev det en massa fika på det!



Här sjunger alla för Molly och "hjärt-tårtan" med de 5 ljusen bärs fram. Det blev ingen gräddtårta, för Molly e ju inte så förtjust i grädde.. Choklad e bättre!

En lite generad Molly när Astrid, Stella, Selma och sigrid sjunger Jaa måå..du leva!



Sen blev det fiskedamm..



..godispåsar med en massa överraskningar i! Jätte kul kalas, Molly var väldigt nöjd när gästerna hade gått ..hon va "Sååå lycklig.."

Sen fick mamma gå på Spa med sina mammakompisar och middag på Dahlboms! Riktigt lyckad kväll! Jag (och alla andra mammor) njöt för fulla drag av vår barnfria tid tillsammans! Åregårdens spa rekomenderas varmt! Jag gick på en behandling som hette Mamma mia, 65min speciellt för gravida. Jag fick bl.a hårbotten massage, ansktsbehandling, massage axlar och ansikte, handinpackning och fotskrubb och massage! Mamma Mia!



Farsdagen till ära gjorde vi skidpremiär i Duveds backen! både far och döttrar var överlyckliga! Jag skötte markservicen med toabestyr och fika!!



Molly var tuffast i Åre i sin nya skiddräkt och skidåkningen var inte glömd, trots att hon va lite nervös på morgonen! En mycket lyckad dag!


Kommentarer
Postat av: Marika

Oj! värsta vintern redan! Innan vintern är slut kommer väl båda tjejerna att vara grymma på skidor!

Kul med kalas,livet är en fest! :-)

2010-11-14 @ 20:06:03
Postat av: Mikaela & co.

Det känns helt overkligt att vi också ska ha den där snön snart... På gott och ont! Nu är hon firad ordentligt, er stora 5-åring! Riktigt tuff skiddräkt! En sån där Mamma Mia-upplevelse låter inte helt fel... Kram

2010-11-14 @ 20:52:18
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Guuuuud så avis...

Både på skiddräkten och farsdagfirandet!!!!

Kram på er alla...

2010-11-15 @ 13:02:58
URL: http://mattelins.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad härligt med skidor! Vilka skidprinsessor ni har. Tur att du inte gav dig ut i backen, inte kul om du skulle bli pååkt av någon.

Den där grillen ser verkligen speciell ut... =) Ha,ha!

Snart ses vi, superkul!

Kram

2010-11-16 @ 20:10:37
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0