Våffelfest!!

Såhär glad och lite kladdig var Mini när hon ätit färdigt...

Men vi tar det från början... Molly gjorde smeten..Men endast lite assistans...

 



T.om. våffelsmeten smakar gott när man får slicka visplarna..



Mini slickade hela bunken...

Vårt lilla trassel troll..busunge och pappas lilla skatt, som han brukar säga. "Här kommer din skatt pappa..säger Mini"

Kolla gärna in Minis nya glasögon..visst ser hon nästan lite vuxen ut nu..?! Om man bortser från allt blåbärs kladd..



Det va gott med våfflor iallafall..en helt vanlig torsdag!
Det va tur att dom ringde från dagis och sa att Mini va litr hängig, då slapp jag mitt stägningspass och fick göra våfflor med mina 2 favoritbarn!! Nu e Mini pigg igen  kan jag säga!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka charmtroll, våfflor är ju smaskens! Vad Molly ser "vuxen" ut om man nu kan säga så om ett barn, hon ser äldre ut kanske är bättre. Din mage börjar bli rätt rund nu, kul! Kram

2010-08-12 @ 20:05:24
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Marika

Sakoti vilka snyggingar!!! Tur att du inte är pedant Ica! ;-) Molly ser så stor och ordentlig ut.Gulle. Mini har matchat brillorna med blåbärsylten ju!!!

2010-08-12 @ 20:12:36
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Mini ser så mycket äldre ut än när ni for, men så blir hon ju oxå 3 snart stora damen. Fina brillor :) Måst försöka få iväg ett kort nästa vecka om inte eleverna tar knäcken på mig och mitt minne ;/

2010-08-12 @ 21:36:53
Postat av: Ica

Joonäääeee...pedant kan man inte vara med dom här två råddbollarna!! :) Molly, visst..men jag fick släppa mycket av mina principer när Mini kom in i vårt liv!! Får se vad den tredje tänker bidra med..?!

2010-08-13 @ 07:46:07
Postat av: Sofia

Underbart!!!!

Haha, ja du Floyd, den är lite speciell min "cykelbil"...

Tyvärr får det nog bli senare i höst, vi ska ju till spanien om några veckor!!

Men det låter riktigt nice det du beskrev...

Fullt ös medvetslös!!

Det där med tandläkaren verkar varit bra, till och med Anders tyckte lite synd om mig. Hehe.

Ha det toppen och ta hand om er!!

Kramar

2010-08-13 @ 11:38:17
URL: http://mattelins.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ha, ha underbara bilder! Å att vi skulle äta våfflor idag på förskolan var väl inget som Molly berättade att hon visste om ;) Dubbelt bra!

Ses imorrn! Kram

2010-08-13 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0