Marcus nya cykelskydd!!!



Som sagt Down hill handlar om att cykla fort och krascha! Har man bra skydd (det måste vara de BÄSTA!!)
så gör man inte illa sig även fast man flyger över cykeln in en stenhög!!

Ganska lycklig var min man då han fick hem dom här på posten! Han beställde nya skor åxå! som passade!! Strl 47-48 är ganska svåra att få tag på så dom va han tvungen att beställa från England! men nu är han ju kittad igen då...:)



Dom senaste dagen ha regn avlöst solsken och vi ha fått njuta av de mest häpnadsväckande regnbågar från vår balkong!!



Fint va?! Man ser hur regnet närmar sig...Ena halvan av huset är i ösregn och andra halvan är i strålande sol!
magiskt fjällväder!!


Kommentarer
Postat av: Marika

Ni ser lyckliga ut hela bunten! Magen ha bullat till sej ordentligt den senaste månaden :-)

Ringer dej någon kväll så bokar vi in en helg i STHLM.Lovley!

2010-08-10 @ 18:49:28
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nice...

Klart man inte kan krascha snyggt om man inte har snygga skydd!!!

Åååå, lilla bullen bakas ser jag...

Jösses...

Å nappfritt ser det ut... Duktig tjej!!

Ni ser helt enkelt ut att ha det toppen däruppe...

Hoppas vi kan komma upp en sväng i höst.

Kramar till er allihop...

2010-08-11 @ 15:26:05
URL: http://mattelins.blogg.se/
Postat av: Tina

Fina bilder av regnbågen, dem kanske jag kan använda när jag pratar om ljusets brytning i optiken med mina elever :)

2010-08-12 @ 21:32:47
Postat av: Ekelunds

Sweeet!!

Kungen av kraschjackor till kungen av ... DH!!!

Det är härligt att se att ni har det bra. Här börjar vi känna oss stressade med bara 2 v semester kvar. Nåja, det kanske blir skönt med rutiner. Vi ses i vinter!

2010-08-16 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0