Såmliga går med trasiga skor..



Jag har sprungit slut mina löparskor! Efter turen i tisdas lossnade båda "helarna" på mina skor, dom va helt murkan kan man lätt säga! Jag ha ju vetat att jag snart måste byta ut dem..men så länge dom e hela så funkar det ju! Men nu går det verkligen inte längre! typiskt tänkte jag! Precis när jag kommit igång med min löpning..tisdag och torsdag,när tjejerna går på sin gymppa! Perfekt, då kan man liksom inte banga ur, näe dom står och hoppar i hallen!
Men min man sa mycket klokt, åk nu och prova ut ett par nya när du åker in till Östersund på Torsdag! Njaa..vi har ju inte riktigt råd tänkte jag..men..



..så fick jag provspringa dessa superlätta Nike löparskor!! Och jag ville ju inte ta dem av mig! Så fick jag dessutom 300:- i rabatt..så jag kunde ju inte motstå! Jag har ju inget gymkort! Dom här skorna är en investering i mitt egna välmående kan jag säga!! Jag bara längtar till premiärturen!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Det känns alltid mkt bättre om man slår ut summan på dagar/år man har skorna eller nått annat man köper:):) Bra skor är viktigt juh!

2011-10-08 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0