Kanelbullens dag!!

I sverige firar vi kanelbullen dag den 4 oktober! Mycket bra påfund tycker jag! Såklart vi ska baka bullar..

 

Dom blev väldigt smarriga med extra mycket kanel, extra smör och allt!!




Molly ha byggt ett hus av all mat! Kolla mamma så mycket mat! Det blev ett hus! Såhär mycket brukar du väl nte handla?! Jooo..tyvärr Molly varje vecka trycker vi i oss enorma mängder mat! Vänta bara tills Milton kommer igång på allvar..Då räcker inte 10L mjölk i veckan till längre!
Marcus ha börja fundera om han har laktos, han e rktigt risig i magen! Konstant! Det liktar inte mumma kan jag lova..:(


Så..nu hoppas jag att denna "bråkfredag" snart övergår i "mysfredag" annars går jag ut!! Kanske måste testa mina nya löparskor..:)
Föresten måste bara berätta att nu har försat snön fallit på Åreskutan. Vi hade nätt och jämt på plus sidan imorse. Skönt att bilen nu är ny servad och snart har vi även vinterdäcken på! Välkommen vinter! Molly ha längtat efter snön sa hon häromdagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0