Dittan och dattan!

Så där jaaa..nu har vi en fungerande tvättmaskin igen! 6 kronor och 1 knapp! Där var felet! Tur att det inte var nåt värre! Jag hade föreställt mig att dom skulle komma och hämta tvättmaskiinen och att vi sen skulle få vara utan tvättmaskin vecka ut och vecka in.. Men ibland går det bättre än vad man förväntar sig!
Hoppas turen håller i sig angående bilen imorgon då åxå..jag är inte alls sugen på att köra in till stan men, jag har ju världen bästa sällskap! Milton my man!! Tjejerna ska få följa med hem med kompisar imorgon, för jag kommer ju inte att hinna tillbaka till halv 2. Jag struntade i att fråga om dom fick stanna kvar längre på fsk, det verkade ju så himla svårt förra gången!
Nej, nu ska jag åka och hämta Mini, Molly åker skoltaxi hem idag! Stortjejen! Som även ha haft fotografering idag! Fast hon va lite osäker på om hon skulle få vara med på fotot, dom kanske fotas efter mellis, mamma och då får jag ju inte vara där..Stackarn! Hon gillar verkligen inte det här med 15 h.
Hörs senare! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0