Vårt nya hem!!



Just nu är det väldigt kaotiskt på Årevägen 196 B, men om 1 vecka ska vi (förhoppningsvis) bo här...





Här står Tv bänken och bara väntar, alla kablarna är dragna och det är bara Tv; n och lite högtalare som fattas..men snart så! Till höger ser ni ett gäng Bestå förvaringsskåp som våra hjältar Ulrika och Erik skruvade ihop tillsammans med Marcus i söndas. Dom ska sättas upp några ovanför tv;n andra i vårt sovrum och så ska det bli ett vitrinskåp åxå.



Tjejernas (och Miltons) lekrum börjar ta form, fortfarande saknas ett skrivbord och alla leksakerna givetvis..



Denhär fina tapeten kom upp i lekrummet igårkväll!! Visst blir man bara glad när man ser den?! Många fina färger..

Tapeten i tjejernas sovrum ser ut såhär..man skulle nästan kunna tro att dom valt den helt själv, men det var faktist jag som blev helt kär när jag hittade den. Så är den lite glansig åxå. Jag kan ju säga såhär, Molly blev inte helt besviken när hon såg tapeten! "åååh..så vackert mamma!!" Aningen tjejig..jaa jag vet! men vi har ju faktist 2 prinsessor..Sorry Milton! Thats the way your life is going to be!



Denhär tjusiga tapeten pryder nu 1 vägg i vårat sovrum! Den är ganska spännande för den skiftar i olika färger beroende på hur ljuset kommer..ibland ser den nästan lila ut. Men det blir nog bra till lite vita möbler. På tal om möbler, imorgon kommer vår säng, vårt matbord och stolarna! soffan har blivit försenad i 3veckor!!:( men vi kommer att få en utlåningsoffa så länge...nåt motsvarande som vi ha beställt! Det blir ju lite jobbigt att vara utan soffa när syrran m familj kommer! Det går ju inte!



Milton sov så gott ute i friska luften i sin röda finfina vagn!



Fast sen måste han ju komma in och kolla vad morsan höll på med egentligen! babysitter- guud så bra!
Sen gick jag och Milton till Bvc och fick veta att han vuxit 560g på en vecka! dEt är väldigt mycket på en så liten människa! Så hadde han vuxit 2 cm. Undra på att han är hungrig jämt!



På kvällen fick han en liten stunds mys med sin trötta utarbetade pappa..

Nu sover hela familjen gott, snart även mamma! Imorgon är en ny spännande dag... 


Kommentarer
Postat av: Ulrika o Erik

Fina bilder! Blir kul imorrn.

Och det är inte vi som är några hjältar. När vi har 3 barn, nytt hus och två heltidsjobb kan du kalla oss hjältar! ;)

2011-02-09 @ 22:27:50
Postat av: Marika

Jag tycker allt ser jätte fint ut! Tapeterna ser ganska lugna och harmoniska ut för att tillhöra er! :-)Men jätte fina! Golvet är också super fint! Väntar med spänning på fortsättningen :-)

Milton plutt,han kommer väl att vara hur stor som helst när vi ser honom. Liknar Mini på bilden.

Ha den bästa födelsedagen mitt i all stress!!! KRAM

2011-02-10 @ 12:29:57
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Marie Brander

Åhh vilket fint hem ni får. Och vilken fin liten kille ni har. Hoppas du hinner snuffa bebis också mitt i allt. Kram kram

2011-02-10 @ 20:43:33
Postat av: Mikaela

Jättefint! Kul med helt nytt och att ni får bestämma själva. Golvet var verkligen fint, vad är det för träslag? Ek? Milton kommer väl att få assistera docka/prinsessa ett bra tag misstänker jag med era primadonnor! Och grattis igen! Kram

2011-02-10 @ 20:51:42
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så himla fint ni får!

Kram till er

2011-02-11 @ 14:23:23
URL: http://mattelins.blogg.se/
Postat av: lotta

Vilka fina tapeter! Vad är det för märke? Speciellt den första - riktigt fräsch och godisfin!!! ;Man får lite inredningsklåda!

2011-02-11 @ 19:32:38
Postat av: Ica

Hejhej! Javisst blir d fint! Mikaela; ja golvet är ek! Lotta; tapeterna heter Le petition four. Dom e allihop från samma tapetbok faktist! D händer sällan! Jag blev helt lyrisk när jag hittade den boken!! D fanns många andra fina åxå! Kram

2011-02-13 @ 07:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0