Mollys "födelsedag"

Vi har firat Molly i helgen! ! vecka för tidigt ..jaa..jag vet! men nu är det ju så att vi kommer att vara i Finland på hennes riktiga dag och jag har ingen lúst att släpa med alla paket dit, dessutom är det ganska viktigt dehär med sången på morgonen!!(specellt för molly). Så nu ha vi firat henne hemma..sen blir det såklart kalas hos mommo och moffa på lördag!!

Molly blev överlycklig över sn spargris! nu ska hon börja spara sina införtjänade pengar..



Mini fick åxå ett paket! molly fick nya "lack-klack-skor" så Mini fick mollys gamla, i en lite ny upp piffad variant!
Allt med glitter och paljetter på går hem hos mina små prinsessor..:)

Mini fortsätter med sina hyss..här ha hon fått tag på en gammal ögonskugga. Jaa..fråga mig inte i vilken tidsepok jag ha använt blå ögonskugga..men tydligen ha jag det! Fast nu är den ögonskuggan ett minne blott!när jag frågade mini vad hon gjort svarde hon ; "mamma jag ha ögonbrynat mig! det kom lite på tröjan åsså, de e ingen fara mamma.."

Nej..vad säger man..livet är fullt av överrraskningar! Som härom dagen när tjejrna lekte väldigt bra ihop, fnittrade och hade sig, då hade dom smort in 5 dockor i handkräm (då snackar jag inte lite handkräm, uten en hel flaska)Och så va dom ifärd med att bada dom , Mini stod i badkaret med kläderna på...håhååjaajaa...livet blir aldrig långtråkigt ivåran familj!!

"lilla" Molly och Mini åker tåg och fikar! väldigt bestämda unga damer som dras till varandra och leker väldigt bra ihop (ibland..) men så är det väl när man är bästisar?!


Tjejerna tar hand om sin något slitna pappa..efter två kvällars (nätters) hårt festande..
Molly blev så bekymrad när inte marcus steg upp till frukosten som hon lagat, "han kanske svälter ihjäl mamma, det går inte!" Här ser ni hur hon matar honom med Corn flakes! så välomhändertagande!!
Jaa..så gick den här helgen igen! På tisdag åker jag och tjejerna till Finland. Marcus fick inte ledigt, mycket nu, så han kommer med flyget på fredag!
Ha en skön vecka allihop!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh Erik som sa att Marcus var nyktrast på hela festen, åh ändå ser han så sliten ut ;) Erik mådde inte så jättebra när vi körde mot stan halv elva i söndags, mend et fick gå. Ha det toppen i Findland så ses vi när ni är hemma igen!

Kram

2010-10-25 @ 11:41:56
Postat av: Linda

Härligt med lite extra firande!

Stro och förståndig harhon redan blivit då hon ser till att pappa får frukost i sig... Gullunge!

Mini vet nog hur hon skall hålla sina föräldrar alerta ser jag... =)

Hoppas ni får en supermysig resa.

Stora kramar

2010-10-26 @ 11:41:32
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Lika bra att slå på stort man blir ju faktiskt fem bara en gång! Bra att tjejerna tar hand om sin far... =) KRAM

2010-10-27 @ 21:21:39
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Marika

Det första jag tänkte...HA VI GLÖMT MOLLYS FÖDELSEDAG NU OCKSÅ???? Men så var icke fallet,som tur är :-) Är otroligt glömsk just nu,man blir riktigt rädd för sej själv ibland...

Kul att få "många födelsedagar" :-).



Tror det är dags för dej att förnya ögonskuggs förrådet...hmmmm.Nog för att du är rätt sexig i blått men... :-)

2010-10-28 @ 12:50:29
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0