Gravid och Glad!!



Nuförtiden sitter även MAMMA i soffan ibland!! Orkar inte springa runt och jaga tvätthögar, dammråttor, försvunna strumppor, dockor och dyl. Mer Sofftid för mamma Ica lär det väl ska bli..:)

Än så länge är jag ju ganska liten och "nätt"..det här kortet togs förra veckan, jag tycker det händer väldigt mycket nu! Tyckte jag annade en liten galen virvel härom kvällen..fortfarande väldigt diffust, men ett litet livstecken var det ju allt!! ( Vi borde va i v.18 nu.. stämmer det Lotta?)
Torsdagen den 26 augusti ska jag och Marcus på Ultraljud till östersund! Då måste vi ta ledigt en hel dag!! Men det blir kul med lite "egen tid" bara vi två! Jag vill ju åka och kolla på barnvagnar..Marcus ha säkert tänkt ut nåt helt annat..;) Men det blir nog bra vilket som!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hi, hi. Kollade precis in bloggen och så skrev du för en minut sedan =)

Fiin magen har blivit! Ska bli så kul på lördag! Kram

2010-08-10 @ 18:03:04
Postat av: Ela

Man börjar ju faktiskt se en liten kula på din mage, kul! Unna dig lite "sofftid" med gott samvete, dammråttorna hinner du ta itu med sen någongång, här hemma börjar de snart bygga bo i knutarna... :)Sköt om er alla och ha en mysig barnfri dag!

2010-08-10 @ 19:57:46
Postat av: Ela

Det är någon som många gånger äter upp mina inlägg

:( Har du ett spöke som spökar på din sida?? Man börjar ju riktigt se din lilla kula, kul! Ha en mysig barnfri dag!

2010-08-10 @ 20:06:09
Postat av: anna svartström

fin mage..va den vuxit..så fin baildet av fjället...längatr dit, vi ska snart boka skidresa. ha d gott o hälsa

Kram

2010-08-10 @ 20:24:58
Postat av: Linda

Du börjar få en riktrigt fin liten kula. Spännande. Njut av sofftid med tjejerna du, städa hinner du nog om du vill det...

Tänk snart har ni gått halva tiden, shit vad fort det går!

2010-08-10 @ 20:44:40
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: LOtta

Visst, lite gravid börjar man ju känna sig, fast du ser ju redigt gravid ut;)Man ser det bra när man inte ser dig hela tiden. Tyckte också att jag kände nåt muller i magen igår kväll, men är inte säker, det var så diffust... Vecka 17 borde vi precis ha gått in i, idag sku jag säga.

Och, så kanske jag vågar berätta en annan stor nyhet - vår son har sovit tre nätter utan tutt! Han slängde även den sista på måndagen. Detta trodde man INTE! Men undrens tid är inte förbi, så ett skall nog snart träffa er också!

Skönt att ha börjat jobba eller? HUr går det med dina "åkommor"?

Ha d gött!

2010-08-11 @ 19:09:32
Postat av: Marie Brander

Vilken fin mage! Klappa allt vad du hinner!

2010-08-11 @ 22:46:12
Postat av: Sofia

Va fin du är vännen! En riktig söt liten mage!



Kramar Sofia, Agnes och Thomas

2010-08-22 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0