Och nu är det vinter..

Förra helgen hade vi kanonväder på söndagen! (Jaa..på självaste farsdagen!) nere i byn var det lite dimmigt men som tur var åkte vi upp till Ullådalen- och där var det helt perfekt!

molly njuter av solens varma strålar.. Även mommo Camilla var lite imponerad av fjällvädret just idag!

Det var jättekul för stora och små att susa ner för backen!



STORT tack för den tidiga julklappen mommo & moffa!! Såhär glad blev tjejrna när Marcus kom hem med den i fredas! Nu blir det åka av även denna helg!!


Kommentarer
Postat av: Marika

Ni fick en nice dag i pulka backen ser jag! Längtar sååå efter att få komma upp!kram

2009-11-16 @ 07:18:14
Postat av: Sara

Så härligt det ser ut. Längtar också till snö öven om vi bor i Skåneland. Men det är så mörkt ute nu så lite snö för att få det ljusare hade inte skadat. Vi måste försöka komma upp till er snart.



Tack så mycket för det! Ja, det är riktigt spännande. Jag mår riktigt bra, så jag har inget att klaga på. När jag hade gått 9 veckor och fortfarande inte mått illa så sa alla att gud så skönt att du inte mår illa. Och ja det är det verkligen, det va nog min största fasa att behlver spy varje dag. Vekcorna gick och jag började aldrig må illa helt enkelt. Jag har haft lite ont i ryggen och känningar i fogarna. Men annars känner jag mig knappt gravid. Jag gjorde gravtest på bröllopsresan samma dag som jag skulle haft mens, så jag kände det på mig :) Vi hade sagt att vi skulle vänta tills vi kom hem men jag kunde inte hålla mig. Framförallt inte när man dricker lite varje dag när man är på semester... så tre dagar innan vi kom hem visste vi :) Så i början på maj tittar Gnutten ut :) Ha det toppen! Stor kram från Sara

2009-11-16 @ 15:50:20
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Catharina

Sol och snö! Här i Stockholm har vi har 15 minuters sol på tre veckor. Lite avis :(

;)

Kram.

2009-11-16 @ 19:32:11
URL: http://mammaigrondal.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Det ser så härligt ut med snö och SOL! Här ser man ju knappt ut genom de nedstänkta fönstren... Hoppas vi har tur med vädret när vi kommer! Vi måste höras någon dag och gör upp lite mer planer. Kram så länge!

2009-11-16 @ 20:23:49
Postat av: Björn

ShIIIiiitt va schysst me snö!!

Nu är det skidåkardags... YEEEEHAAA!!!

Vi drar till Sälen imorrn, typ 2 cm på toppen. men va tusan vi tar med en extra donk vin.

Ha det bäst i Åre, vi ses när ni minst anar det (alltså typ v 11).

Kramar

Familjen E

2009-11-25 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0