Söndagsmys!

Idag har vi haft en väldigt lugn och skön dag.Marcus jobbade förmiddagen och jag och tjejerna hade pyamasdag(=man går i pyamas hela dagen). Vi fick besök av min kära bror med familj,men det stördes inte av att vi myste runt ipyamas.
Marcus hade  jobbat klart vid halv 11, så åt vi alla lunch och sen hör häpnad sov vi allihop i nästan 3h!!  Snacka om att vara slöa...När vi vaknade åktevi till simhallen allihop! Det var jättekul! Tjejerna var helt i extas.Mini och jag åkte rutchkana flera gånger, Molly gick upp för  alla trappor men sevill ehoninte åka iallafall. Efter simmandet åt vi Winermunkar och drack "sticki-dricka" i cafterian. Och lyckan var TOTAL kan jag säga, både bland nybadade rödkindade tjejer och föräldrar. Sen hamnade i av en slump in  i bollhallen, där värsta innebandymatchen pågick. Tenala mot Hangö tror jag det var..fråga mig inte vem som vann. Det blev vild jakt efter Molly och Mini som klättrade upp på läktaren..skitkul!Träffade min andra lillebror (Ekenäs är litet..) Klockan började närma sig halv 7 och vi blev trötta.Hann lagom hem tills syrran och Adrian kom förbi och skulle låna vår skidbox,men railsen passade tyvärr inte på deras lilla audi...(man måste ju bara ha volvo..:)
Efter lite kvällsmål, pyamasjakt,våldtandbortstning (Mini) 4gonattsagor, och lite vatten så sover  tjejerna nu sött i sina sängar. Vuxentiden börjar...vi hörs mer en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0