En vanlig kväll...hos familjen Pettersson

Tjejerna har vårkänslor fortfarande trots att vi hade -10 grader imorse. Men det är alltid fint med klänning..och hårband!

Kvällsbus vid öppna spisen...glad mamma agerar klätterställning....


Kvällsmål med pappa..det är alltid lika roligt..men sen kommer mammaoch säger att det är dags att borsta tänderna..och då blir  man ju såååå lessen och besviken....

Lilla gumman..jätte trött och mycket lessen!! Men sen blev det nog bra iallafall när vi läste saga och plockande fram den magiska nappen. Gonatt från oss!

Kommentarer
Postat av: Marika

Ser bra ut! precis som de ska va med två barn va? lite mer kaos än med ett? Hur blir de med 3???!!!



Här var det också -10 igår och de är det nu också,klockan är 06.42.Igår blev det -0,5 på dagen hoppas det blir det i dag också. På söndag vrider man ju klockan och då ska de ju bli vår.



Mini ser bra skön ut när hon e sur,typiskt att Mamma ska förstöra allt de roliga....:-)



Vad ska ni göra i Påsk? Sweden? Annars får ni komma hit om ni vill :-) Tror att Wilmas barnkalas blir då. Borde bli i huset.Ska ha ett kalas i kväll också men de blir här.



Tjao!

2009-03-26 @ 05:48:53
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Brander

Jag har i många år önskat kunna följa Floyd i nån slags livesändning över nätet i alla hans "situationer". Det här är ju så nära man kan kan komma och resten av familjen är ju bonus :)



Ha det så gott allihop.

I morgon lämnar vi Hawaii för Nässjö!!

Hoppas vi synes snart.



/Brander

2009-03-26 @ 06:59:53
Postat av: Erica

Vad söta dom är...dina 3 barn:)

2009-03-26 @ 07:37:02
URL: http://duracellungar.blogg.se/
Postat av: Ica

Kul att ni är så många som läser och tittar hur vi har det!

Angående påsken Marika så tror jag faktist att vi "bara" ska vara hemma iår faktist..men vi har ju nog som avsikt att komma över till Åland sen när lillkillen har kommit ut..om inte förr..man är ju ruskigt nyfiken på att se hur slutresultatet blev..(ja huset altså) Lillkillen me såklart!

Wilmas födelsedagskort blir försenat! ( jag hade inga frimärken hemma! tYpiskt!) ha det gott allihop!

2009-03-26 @ 08:50:39
Postat av: Linda

Jag kommer på mig själv med att sitta och le när jag läser din blogg. Det är så härligt okomplicerat och jag känner igen mig angående den där minen då tandborsten åker fram...

Snacka om att era töser tagit efter pappa i kroppsspråk, de sitter alla med öppen mun då kortet ska tas.. =)

Bilden på Mini vid spisen är ju hur skön som helst, rosig liten trollunge!

Stor kram till er alla fyra

2009-03-26 @ 09:50:58
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

http://click.double.net/?25669;188;10613



Eller letar du kanske efter ett jobb?

http://click.double.net/?25669;454;11268

2009-03-26 @ 15:13:13
Postat av: Lotta

Tittut!

Även lilla jag har hittat hit, konstigt nog. Du är duktig som hinner sitta och plita med foton och saker! Jag har just fortbildat mig i fysik, igen en torsdag. Ska lära eleverna hur man serie- och parallellkopplar lampor imorn...Och då är det bra att också hålla reda på volt och watt och ampere och allt vad det heter! (Det gör jag inte riktigt än...)Urk! Att läsa din blogg känns alltså väldigt uppiggande just nu!!!

Vi hörs, nati...

2009-03-26 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0