Sjuka barn och party!

Det har inte blivit så mycket bloggande sen helgen, har haft fullt upp med sjuka barn och själv försökaåtehämta mig så gott det går. Mini har varit sjuk sen i torsdas- hög feber snuva och en hemsk hosta! Har varit hemma med båda tjejerna hela veckan. Imorgon ska i fösöka ta oss iväg till dagis. Jag saknar kontakten med andra vuxna, Macus ha jobbat sent varenda kväll... Men man får ju aldig tråkigt när man har en 3- åring med en så livlig fantasi. Idag kom hon och sa åt mig- " Mamma vet du vad Mini sa? att du har en snopp!" Jahhaa..varifån fick du det? fågade jag. " Nej, det var inte jag som fick det, det var du som fick en snopp!" Ok! Vi var ute på promenad igår med tjejerna, när det kommer en äldre dam cyklande emot oss, hon hade duk på huvudet och såg lite allmänt sliten ut tyckte jag. Precis när hon är mitt emot oss säger Molly högt och tydligt "- Mamma titta det var en PÅSKHÄXA!" Mmmm..stackars tant!
Nåja, helgen var ju otroligt kul för mig iallafall! (Marcus fick sin del på sjuka barn fronten hos svämor och svärfar dessutom..) Sluta -amma-partyt var en succe! Av 13 partysugna mammor fortsatte drygt hälften ut på krog! Det var riktigt kul att dansa loss....fast man kände sig nog lite gammal..medelåldern låg på 20 ungefär. Inga bildinlägg från den kvällen..tyvärr..
Gick på loppis med syrran på söndagen ,lindrigt illamående och ont i huvudet- ingen bra ide! Sen tog jag emot min kära familj på söndag eftermiddagen, glad men definitivt inte utvilad! Nog är det väl konstigt att man intekan sova längre! Vaknade runt halv 8 båda mina sovmornar...



Min älskade lilla 3  -åring som fyller  mina dagar med så mycket glädje och skratt!


Kusinerna Andrea, Izabella och Mini får en tur i skrindan.

Kommentarer
Postat av: Marika

Nice me lite party.Snart kan jag också ha lindrigt ont i skallen,vara cp trött och ha bakis humor :-)



Förstår att din Pappa sörjer att ni drar till åre,vem ska underhålla honom i traktorn nu då???:-)

2009-04-22 @ 14:42:32
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha,ha,ha! Hon är så skön. Saknar er i vardagen. Kram

2009-04-28 @ 22:51:51
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0