Ny vecka-nya utmaningar!

Det har varit lite blogg torka den senaste veckan..som ni säkert har märkt! Det beror väl främst på att jag inte har orkat skriva, INTE på att det inte har hänt något i våra liv...
Vi konstaterade med Marcus här om dagen att vi inte sovit en hel natt på hela veckan! Molly har haft växtvärk och Mini har tappat bort sina nappar, det har varit mardrömmar och monster under sängarna..så vissa mornar har det kännts som om man bara sku vilja ringa och sjukskriva sig och dra täcket över huvudet! Men ..men det går ju inte! Vi har haft lite personlakris på jobbet åxå, så det är bara att kämppa på och hoppas på en bättre natt nästa natt..
Sen ville det sig ju inte bättre att brorsans Izabella hade en mardröms natt när vi sov hos mamma och pappa i helgen, hon vaknade och gallskrek en gång i halvtimmen! Våra sovrum ligger vägg i vägg så det gick liksom inte att  sova alls! Men som tur var så sov våra små prinsessor väldigt gott den natten, trots hundar som ylade och små kusiner som gallskrek!
På söndagen åkte vi iallfall på utfliykt med BUSS till Caribia som ligger i Åbo. Vi var förberedda på att det skulle bli en pers att  få Mini att sitta stilla i 1h 45 min utan hennes vanliga bilstol, men det var så otroligt spännande att åka buss så det gick faktist väldigt bra! När vi kom fram fick hon sova en liten stund i vagnen medan vi fikade med Molly, sen blev det bada av! Rutchkanor och utomhus bad och bastú givetvis! jag hade det riktigt lugnt och skönt på min sida, Molly och Mini badade med Marcus och Moffa.
Riktigt trevlig dag trots att vår nattsömn var obefintlig! Vi somnade alla tidigt på kvällen istället!
Jag skall sätta in lite bilder ikväll om jag orkar ännu när jag kommer hem från min matlagningskurs vid halv 9.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hello!



Ni ha ju haft full rulle i helgen. Vi har bara tagit det lugnt, fixat lite i trädgården och varit ut och cyklat. Dom har ju lovat superväder till påskhelgen, så vi kan ju ta en park- eller gårdsdate kanske? (Peter borta hela fre.) Vi hörs, hälsa bruttorna o gubben din!

2009-04-06 @ 20:29:58
Postat av: Sara

Hej Marica! Jag hörde av Fredrik att du börjat blogga. Kul att läsa lite om vad ni har för er när vi ses så sällan. Jag har också precis börjat blogga och tänkte mest på alla våra vänner och släktigar som inte kan se och följa vårt hus under renoveringen som ska ta fart framåt hösten. Hälsa din underbara familj. Kram kram

2009-04-07 @ 10:28:50
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0