Första riktiga snön!

Det är något speciellt över den första snön! Första gången man åker pulkka och äter varm korv i backen! nog ha vi ju fått längta och vänta extra länge iiår!

Mysigt med fika i skogen med Emil och Gustav!



Fort går det när man åker tillsammnas! Full fart in i buskarna! Det är bra med både hjälm och goggels!



Du och jag pappa..vi kollar på cykelfilm vi! Sötaste killarna i mitt liv! Det är så roligt att följa med Miltons utveckling och se hur mycket han lär sig och kan för varje dag som går! Att Marcus är viktig för honom det märks tydligt! så fort han kommer hem från jobbet så kryper Milton det fortaste han kan emot honom i hallen och klänger sig fast i Marcus byxben tills han får komma upp i famnen! Det känns kul att se! Snart ska jag ge över föräldraledighets biten till Marcus. Om 1 månad börjar jag jobba igen!! Med blandade känslor..men det kommer nog att gå bra för oss båda!!

Nästan alla vet väl vid det här laget att vi har gått och köpt oss ett hus!! Helt galet! Nu ska vi flytta igen!! 4,e gången på 3år!! Man blr ju ibland trött på sig själv! Men nu kommer vi inte att flytta på läääänge! Tror jag..
Vi kommer att flytta till ett parhus med garage, carport, varm friggebod/gäststuga och ca.110 kvadrat bostadsyta! det blir ganska mycket större än vad vi har nu! Barnen får egna rum, Marcus får ett garage och jag får ett stort kök med massor av skåp och ett helt rum med FÖRVARING!!
Det blir skitbra! nU måste vi bara sälja vår lägenhet..så snart som möjligt! vi vill ju inte stå med dubbla boenden när vi firar in det nya året!! Men allt brukar ju lösa sig..på nåt sätt!! Vi häller tummarna!!


Kommentarer
Postat av: Marie Brander

Vad härligt det låter med huset! Har ni några bilder? Det vore så kul att se! Kram

2011-11-30 @ 21:06:15
Postat av: Sara

Så kul för er! Det har jag helt missat. Det ligger i Åre också antar jag? Jättegrattis! Kram

2011-12-06 @ 08:58:43
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej ... sänd lite snö hit till Ekenäs också.

2011-12-09 @ 19:21:59
URL: http://bellaochvillaalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0