Thailand del 2 -Krabi




Här har vi kommit fram till vårt hotell i Aou Nang. Hotellet var gigantiskt, liknade mest ett jätte slott!
Tjejrna var överlyckliga över den stora poolen!



Sängen, var en riktig prinsess säng!!



Molly klappar en jätte ödla på stan!


Här åker vi Tuc-Tuc in till byn. Vi bodde ca 2,5 km utanför, det var lugnt och skönt, men man orkade inte promenera i hettan..

Mini och hundis på railey beach..Hundis var med överallt, på stranden, på restaurangen, i sängen..jaa överallt!

Molly klappar en elefant lite avvaktande...



Killarna på stranden väntar på att få mera jobb. Väntar på att flaera turister ska komma med sina väskor som behöver köras till hotellen..





Marcus påväg på dyk äventyr till Phi-phi öarna.

Tysken , marcus och Maria.Såhär blått var faktist vattnet där man gjorde sina dyk. Ni kan förstå att man såg en hel del intressanta  grejjer..



yeehaaaa!!!

 

Lyckliga tjejer med nya huvudbonader..;)





Paradis ön- PODA island. Ligger ca 20 minuters båtfärd från Krabi. Hur fint som helst!!



jag och tjerna beställer lunch och melon shake i "Kiosken" på stranden..





Att pröva glasögon är alltid lika kul!! Haa haa!!



En typiskt Thai buss, som alltid spelade Techno på högsta volym!

somriga tjejer och en lycklig pappa på strand promenaden i Aou-Nang.



Här ska jag ge mig ut och dyka mitt andra dyk , med min istruktör cristine.



Synd att man inte kunde fotografera allt det vi såg, för det var ju faschinerande!! Väldigt häftigt!!
Jag såg ju både hajar (små) och sköldpaddor och en massa färgglada fiskar som jag inte minns namnet på..



Relax på soldäck påvägen tillbaka..ganska skönt att ha en hel barnfri dag, helt för mig själv!! :)



neeej..jag vill inte!! Jag kan själv..var en ganska vanlig replik från Mini. här har hon tröttnat på att sitt apå pappas axlar och vill gärna springa iväg och upptäcka lite själv...


Kommentarer
Postat av: Emma von Dahn

Det ser helt underbart ut. Jag blir såå avis. Men det får nog vänta ett par år för vår del. Är ju skönt om minsta inte är en spädis... Kram Emma

2010-03-11 @ 18:55:37
Postat av: Linda

Underbara bilder! Härligt att ni båda två fick testa på att dyka, det är ju så underbart! Det är så häftigt att se hela den där världen under vattnet. Du kan verkligen känna dig lyckligt lottad som fick se så många olika saker vid dina dyk.

Om en månad är det dags för oss att mysa i S, skall bli sååååå skönt!

Kramisar

2010-03-12 @ 10:40:15
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Catharina

Åh så härligt! Om några år blir det våran tur med. När Vida får egen sittplats på planet, tex. Du är fortfarande så jäkla snygg, Ica. Floyd är sig lik :) Mini och Molly är som små smultron - supersöta :) Kram!

2010-03-16 @ 13:28:10
URL: http://mammaigrondal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0