Thailand del 1 -Phuket, karon beach!

Här har vi mellanlandat i Köpenhamn!

Första badet gjorde vi typ 17 på kvällen! lugnt och skönt på stranden..

Molly sover gott på en solstol.. Annat var det med lilla syster..hon somnade minsann inte var som helst!!

Glass i stora lass!! vi försökte hålla oss till en glass om dagen..ibland blev tom. det svårt att hålla..;)





Livet på stranden..färsk frukt och bada i massor!!






Lunch..åh denna härliga thai mat!!



Tuk tuc modell större påväg hem från Nai harn.



Här är vi påväg och hälsa på en familj från GTBG som bodde på ett annat hotell.


Dom hade pool vi sitt hotell, det hade inte vi när vi bodde i Phuket. så det var lite roligt att bada där som omväxling!


Jättegoda våfflor och äppel juice!

En liten tam ekorre hälsade på oss när vi åt lunch!


Molly på sin första pedikyr-manikyr!


Long tail boat påväg ut till freedom beach. En bukt  30 min ifrån karon beach som man inte kunde komma till med bil.



Där var hUUR fint som helst! Vi fick en plats i skuggan under några palmer! DEt var verkligen varmt denhär dagen!




Mycket vatten melon har det blivit under de här veckorna! Mums!


PÅväg ut  natten...
middagsdags..vi kom oftast inte iväg förrän 8 tiden på kvällen. Och då var det ganska mörkt ute!



Och så åker vi lite Tuc -Tuc igen!! dEt tyckte tjejrna om!

Efter detta begav vi oss vidare till KRABI.jag återkommer med bilder därifrån, nu måste jag gå och duscha och göra mig redo för jobb imorgon!! Känner mig inte alls redo..:(


Kommentarer
Postat av: Catharina

Jättekul att se er fina resa! Du är så jäkla snygg, Ica. Hoppas Floyd uppskattar din fysik! Hälsa familjen! Kramar!

2010-03-08 @ 12:27:16
URL: http://mammaigrondal.blogspot.com
Postat av: Martinek

Kvar i tävlingen, lag Syd: Mini Pettersson, 3, studerande, Åre. Personlig sak: Plastspade och hink.

2010-03-08 @ 17:06:09
Postat av: Linda

Vad kul att se era bilder, underbar resa verkar ni ha haft!

Dina fötter såg inte roliga ut den där dagen Ica... Aj, tänk att man så gott som alltid lyckad bränna dem.

Riktigt fräscha solflickor har ni i alla fall. Jag kan tänka mig att de vill tillbaka. Och ni med antar jag... =)

Hoppas det går bra att jobba nu och att ni kommer tillbaka till vardagen smärtfritt. Kram

2010-03-08 @ 19:57:48
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det är nog en jäkla tur att våren är på väg annars skulle jag bryta ihop av alla härliga sommarbilder! Ser ut att ha varit helt fantastiskt! Kram

2010-03-08 @ 20:16:32
Postat av: Marika

Jaaa vad ska man säga??? Ser BRA ut!!! Man längtar faktiskt till lite varmare väder nu... Hoppas vårsolen hittat till åre,tyckte jag såg en skymt av den på vår altan idag...:-)

2010-03-08 @ 20:28:48
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ela

Ni verkar ha haft en härlig resa, kul! Man blir så glad av att se på era foton :)Nu är det inte långt kvar till påsken, det skall bli roligt att höra alla detaljer om resan och se alla bilder! Ha det bra!

2010-03-09 @ 10:49:25
Postat av: Lotta

Hej! Och välkomna hem! Eftersom det verkar helt klart att resan var en succé, hoppas jag bara att det känns ok att ha börjat jobba igen! Flickorna ser så stora ut - igen:) Tur att ni kommer hem snart. Idag har snön smält rejält i solskenet -wau! Så nu går vi mot bättre tider;) Snart är det vår!!! Ha d gött!

2010-03-09 @ 14:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0