Data strul!

All text försvann tyvärr från dom sista bilderna, fråga mig inte vad jag gjorde! nåt konstigt hände..
Jag som hade formulerat mig så fint om vårkänslor och cyklister..

Vet inte vad jag skrev, men ni ser ju pappa björn och Pappa marcus vid grillen nöjda och glada. Så var det afterski med trötta tjejer och pappa björn läste sagor.
Det är som sagt vår i luften här uppe, solen strålar och snön smälter..Jag såg den första downhill cyklisten idag-det är ett säkert vårtecken här uppe! DEt spritter i benen på min man kan jag säga...:)
Njut nu av våren som kommer, av alla era nära och kära. ge era barn och er man en extra kram. Lev idag, lev nu! Och ha så kul!
Vi ser framemot en långhelg tillsammans med Gynter, Sofie och agnes! Sen blir det PÅSK i Finland! Tjohoo!! livet är gott och leva!!
Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Härligt Ica! Här snöar det än :( Glad Påsk på er! Kanske att vi kan locka er två med till Riga i höst, 2 nätter? Fundera på saken :) Kram!

2010-03-23 @ 12:29:39
URL: http://mammaigrondal.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hello!

Jag tänkte det var magsjuka eller bloggtorka på gång, när man inte hört av er! Här snöar det och smälter om vartannat. Snöar som bäst... Men visst börjar det lukta vår, fåglarna kvittrar för fullt! Finfint! I fredag skall vi faktiskt på Me&I-party till Ela. Får se om man hittar nåt ;) Ses snart, ha d bra!

2010-03-23 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0