Släktträff på Rosala!



På löradgen åkte min kära man på svensexa i Malmö. Kul kul! Då åkte jag och barnen på släkträff till Rosala! Det var åxå kul..fast det kändes som om man inte hann prata så mycket med sina kusiner och sina fastrar...undrar vad det beror på...?
Rosala ligger ca 30min båtfärd ut från Kasnäs som ligger drygt 1,5 h bilväg från Ekenäs.
Mini och Adrian mumsar ärter och dricker "Trip" på båten..

 Moffa har fullt upp att parera med alla barnbarn som skall sitta i hans famn! Han hann inte heller umgås så mycket med sin syskon under den dagen..det var nog främst barnbarnen som gällde...:)                           


Molly älskar att klättra just nu! både i träd och i diverse klätterställningar! Snabbt var hon högst upp i klätterställningen! Trots att man kanske inte tycker att hon är den allra smidigaste alla gånger!



glass i stora lass blev det under dagens lopp..Mums! Molly äter bara glasyren..eller skalet!



Andrea kryper glatt runt på vikinga byn som vi trots allt besökte. Där hann jag inte få några andra bilder..som vanligt har man bara bilder på barnen när man varit nånstans!



Mini studerar kartan och turistinfon så att hon har koll på läget! Vad bra! För det hade inte jag..jag var bara med! Och roligt var det!

Kommentarer
Postat av: marika

Ser kul ut!

Andrea och Mini ser ut att likna varandra lite...i allafall på bilden där hon sitter i Tinas famn.



2009-07-05 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0