Pappamys..och bus!



Som sagt nu har jag börjat jobba denna vecka! Jätte kul! Guud så många nya människor jag ha lärt känna!! Jag är helt slut av att presentera mig och försöka komma ihåg vad alla heter..
Men tjejerna och Marcus busar på dagarna långa..



Den senaste veckan har den varit varmt, så vi har tillbringat mycket tid på stranden..det är hur kul som helst! ( klicka på bilderna så blir dom större.)



Snacka om sann glädje!! YEEHAAA!! Jättekul att kladda ner mig i sanden!!



sen ville hon kolla på bilden och kladdade ner hela kameran..sötis!



Så ha ordentliga pappa Marcus infört morots- och gurkstavar innan lunchen, så håller sig barnen lugna och glada medan han tillreder maten! Så gör dom på förskolorna här- grönsakstallrik innan maten! Väldigt avancerade sallader dessutom. Barnen äter hur bra som helst, dom är ju givetvis som mest hungriga precis innan maten! Kanske dom får även våra barn att bli lite mer grönsaksfrälsta...



Tjejerna simmar i badrummet!! Här behövs inget Holiday Club inte..



Marcus meckar med cykeln..alltid på balkongen! Hade varit skönt med ett garage igen..Vi har ganska mycket grejer på balkongen om man säger så...


Kommentarer
Postat av: Linda

Var skönt att höra att du verkar trivas på jobbet. Det är alltid lite jobbigt att börja på nytt fastän det är superkul! Ny plats, nya människor och nya rutiner, men som sagt det är mer roligt än jobbigt.

Vi kan inte ses i småland innan bröllopet btw, vi lämnar W hemma och kommer direkt till Lund på lördag fm. Skall bli kul med ett bröllop! Ses om en vecka då. Kram

2009-08-07 @ 21:47:24
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Björn

Tjohoo!

Jo, det har ju blivit några mitäperkälää banjolainen från Floydans telefon på sistone. Jag fattade ingenting. Men i alla fall är det ju superroligt att se hur ni tar Åre i besittning. Min gissning är att ni kommer trivas som fisken i vattnet där uppe. Hörde också att Floyd håller traditionen uppe med att köra sönder cykeln. Skönt att vissa saker i alla fall är beständiga...



Kramar

Björn (som sitter på jobbajävlet)

och familjen (som ligger på badstranden)

2009-08-08 @ 16:29:45
Postat av: Catharina

Det där med balkongen - våran såg ut som en zigenarbalkong (om jag får uttrycka mig så) innan sommaren kom och vi tog hand om den lite. Så länge det är ett organiserat kaos så ser det bra ut ;) Roligt med bilderna! Hälsa din fina familj. Kram.

2009-08-08 @ 20:44:13
URL: http://mammigrondal.blogspot.com
Postat av: marika

Tror som Björn...ni kommer att trivas som fisken i vattnet! ni kommer nog att stanna där ;-) men de passar oss bra,vi kommer gärna och hälsar på...synd att de inte e liiite närmare bara...



vi kör också med grönsaker före maten,gurkpinnarna e bäst...



ha de super! kram från oss

2009-08-09 @ 20:32:13
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0